შენ გაქვს პატივი
ცენტრში რომ იყო
იმ ყველაფრის
რაც გვიან დაიწყო* * *
-მადლობა, რომ ყავაზე დამთანხმდი.- სელენა ფართედ იღიმის და მარწყვის სუფლეს ნეტარებით აგემოვნებს.
-შენთან შეხვედრა მეც მინდოდა.-ჯელენა იღიმის და საკუთარ თეფშზე დადებულ სუფლეს გვერდით სწევს.
-არ ჭამ? იცი რა გემრიელია?-სელენა ხითხითებს.
-არა მე ასეთ რაღაცეებს არ ვეტანები. შეგიძლია ჩემიც შენ მიირთვა.-ჯელენამ თეფში წინ გასწია. სელენამ მადლიერი ღიმილით გახედა და როდესაც საკუთარ სუფლეს ბოლო მოუღო, შემდეგ ჯელენას უარყოფილ დესერტს მიუბრუბდა.
-კარმენი ძალიან მიყვარს, თან პაპარაცებს აქ არ უშვებენ და თავისუფლად ხარ. ჩვენ აქედან რომ გავალთ ნახავ რასაც გვიზავენ. კითხები. კითხვები და ისევ უამრავი და აზრს მოკლებული კითხვები.-
-ხო... ეს რესტორანი დიდად არ მიყვარს.-საკუთარ შეღებილ ფრჩხილებს უყურებდა.
-რატომ ძვირფასო? აქ კარგი კერძები აქვთ, ინტერიერიც გადასარევია.-სელენამ ალუბლის წვენი მოსვა.
-ადრე... ადრე აქ ვმუშაობდი.-ბუტბუტებს ჯელენა და უკვე ელოდება, როდის გაიცინებს სელენა მაგრამ ასე არ ხდება.
-ჯელენა ჩემი საყვარელი მუშა იყო.-უკნიდან ჟოან ბობოს ხმა ისმის და გოგოც უკან ტრიალდება. -ახლა კი ის ჩემი საყვარელი კლიენტია.-გაიკრიჭა და მისი 'ოქროს' კბილები გამოიტანა სააშკარაოზე. ჯელენამ უხერხულად შეიშმუშნა და სელენას გახედა, რომელოც წარბაწეული უყურებდა ჟოანს.
-აქ არავის დაუძახებიხარ, ხელს ნუ გვიშლი დაიკარგე აქედან!-სელენამ დაუცაცხანა. ჟოანმა თვალები გააფართოვა, თავი მაღლა ასწია და პატარა სწრაფი ნაბიჯებით გავიდა ფოიეში.
-ჩემო ძვირფასო, ოდესღაც ყველას სადღაც უმუშავია. განა მუშაობა სირცხვილი, რომ იყოს ვინმე იმუშავებდა?-სელენამ გოგოს ხელზე მოუთათუნა.
-მადლობა...-საღამოს, როდესაც ჯელენამ უკვე მეათე შეტყობინება დაუტოვა ზეინ მალიკს და მამაკაცმა არცერთზე პასუხი არ გასცა, გადაწყვიტა ზეინის აპარტამენტს სტუმრებოდა.
ტაქსი გააჩერა და სთხოვა 901 Strada Vecchia-გზატკეცილზე მიეყვანა.
YOU ARE READING
TiO [Z.M.] (completed)
Fanfiction"-რატომ? რატომ ველოდო ბრძოლას? მიდი და სცადე... ანდა დაგემშვიდობები სანამ გვიან არაა. შევძლებთ შენი ცრემლები გადავარჩინოთ? და მე ვუყურო როგორ ტირი? რატომ უნდა ველოდო სიძულვილს, როცა შეგვიძლია სიყვარული გადავარჩინოთ? მხოლოდ შენ მიცნობ ისე, როგორც შე...