Bölüm 19

1.1K 81 7
                                    

*Not: Normalde olsa Aidanı sokakta bir kızla gören 1 famın bile çocuğu salmicağını -bende dahil- biliyorum sadece hikayeyi size daha net anlatabilmek için ben o şekilde yapmicam*
Bu arada döndüm evet :))

Birlikte evden çıktık. Temiz hava iyi gelmedi diyemem. Ama kafam hala çok karışık.
Aidan: Daha iyi misin bari?
Y/n: Sayılır ve beni dinlediğin için teşekkürler
Aidan: Ne demek
Otelin önünden geçerken durduk.
Aidan: İstersen ben bavulunu alıp geliyim
Y/n: Sen bilirsin
Aidan içeri girdiğinde bende derin bi iç çekip kapıya yaslandım. Kafamı kurcalayan onca şey, buraya hızlıca gelişim belki o yayına girmem bile yanlıştı. Her şey o kadar hızlı gelişti ki haberi alışım, buraya gelişim vs. Yorgundum. Çok yorgundum. Ama güçlü durmalıydım. Benim için acılarını başkasıyla paylaşmak aptalcaydı. Neden acını anlatıp başkalarını üzersin ki.
Aidan: Aloo Y/n 5 saattir sesleniyorum sana
Y/n: Ha dalmışım pardon
Çocuğun bana seslendiğini bile duymamışım. Aferin bana. Kaçıncı rezil oluşum acaba.
Y/n: Ya ben otelde mi kalsaydım
Aidan: Ya sen otelde kalmasaydın
O an Aidanın sesimi taklit etmesi derin bir üzüntü sebebi geldi. Normalde böyle şeyleri dert etmezdim. Allahım. Çıldırıyorum galiba. Nolur biri yardım etsin bana. Aidan kapıyı açtığı gibi içeri girdim.
Y/n: Şey ben yatsam çok yorgunum
Aidan: Tamam bak üst katta 2. Kapı orayı kendi odan olarak kullanabilirsin
Y/n: Ben koltuktada yatabilirim
Aidan: orası kullanmadığım bir oda kullanabilirsin
Y/n: Teşekkür ederim
Bavulumu alıp Aidanın gösterdiği odaya çıktım. Hala burda kalmaya hala alışamayacağımı düşünüyorum. Eşyalarımı yerleştirirken oda tertemiz olmasına rağmen çalışma masasının çekmecesinde tozlu bir çerçeve buldum. Çerçevenin parlak siyah rengi matlaşmıştı. Boyanın belli yerleri dökülmüştü. Köşelerinde kıvrımlı şekilde sürülmüş altın rengi boya vardı. Çerçeveyi alıp dikkatlice tozlarını temizledim. Aidanın kucağında 5-6 yaşlarında bir kız tuttuğu ve anne babasının arkada mutlu bir yüz ifadesiyle durduğu bir aile fotoğrafı. Kız kardeşimi var dı? Bu fotoğraf çokta eskiye benzemiyordu. Bu çerçevenin bu kadar tozlu ve eskimiş olmasının nedeni neydi acaba. Herşey bir yana. Kız kardeşi neredeydi. Neden onun hakkında konuşmadı. Çok mu abartıyorum? Bilmiyorum.

Bi tık kısa olmuş olabilir evet dövmeyin beni pls ejfjwjdkwwk neyde dondu ama artik bolum atcam soz ily <3

11.013 kmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin