Bölüm 25: Mutlu Yıllar Ems

957 74 8
                                    

Sahil kenarında arabadan indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sahil kenarında arabadan indik. Sahil kenarına gelmeyeli ne kadar olmuştu acaba. Etraf karanlıktı, hava soğuk hava ne kadar soğuksa kalbimin bir tarafı o kadar sıcaktı. Diğer tarafıysa bi o kadar karanlık ve soğuk. Saat sabahın 6sına dayanırken köşede tahminimce kahve benzeri şeyler satan büfe açıktı. Etrafı seyrediyordum arabayı parkettiğimiz kayalıklardan aşağı inince ulaşılan denizse uçsuz bucaksız, kuralsızdı... Muhteşemdi. Aidan öylece durdu. Denizi seyretmeme izin verdi. Öylece bekledi.
Y/n: Gel hadi
Aidan iç çekerek yanıma geldi. Kayalığın birine adımımı atar atmaz kaydım yere düşerken refleks olarak gözlerimi kapadım. Belimde hissettiğim bir sıcaklıkla gözlerimi açtım. Gördüğüm ilk şey mükemmel yeşil gözleriydi. Burunlarımız neredeyse birbirine değecek kadar yakındık. Ayakta durduğumdan emin olunca yavaşça ellerini çekti. Bense sonsuza kadar öyle kalmak için yalvarabilirdim. Ama sadece ellerinin yavaşça uzaklaşmasına izin verdim.
Aidan: Dikkatimiz gene başka yerde bakıyorum
Y/n: Ya taş kaygandı benim suçum mu?
Aidan: Tanrım neyse gel
Elimi tuttu... Elimi tuttu... ELIMI TUTTU AIDAN BENIM ELIMI TUTTU.
Aidan: Bir daha düşme diye
Derin bir mefes aldım ve bende elini tuttum.
Y/n: Bir daha düşmeyeyim diye.
Kayalardan dikkatlice inip birer kahve aldık ve sahile oturduk. Bir süre sessizdik. Aidanı rahatsız eden bir şey var gibiydi.
Aidan: 2 sene önce bugündü
Diyerek konuşmaya başadı. Kafamı ona çevirdim.
Aidan: Beraber dondurma almaya gidiyoduk. Doğum günüydü
O kuçük kızdan bahsettiğini çok geçmeden anladım.
Aidan: Ona kaldırımda beklemesini söyledim dondurmacıya gittim
Aidan: Dondurmacıdan çıktığımda bir kalabalık vardı
Aidan: Oraya gittiğimde ben yerde
Konuşamıyodu, sesi titriyodu.
Y/n: Şş tamam
Elimi elinin üstüne koydum. Onu üzgün görmek içimde bir yaraya daha neden oluyodu. 1 saat öylece bekledik.
Aidan: Gidelim mi?
Ayağa kalktım arabaya giderken Aidanın cadde karşısındaki bir yere baktiğını ve bir sey fısıldadıgını gördüm
Aidan: Mutlu yıllar Ems

11.013 kmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin