Çalar saatin insanı bıktırıcı sesiyle ,malesef kalkmam gerektiği gerçeğini kabullenip yatağımdan kalktım.
Saat baya geç olmuştu.Ofise gitmeli,evrakları müdüre imzalatmalıydım.Ama kısa bi süreliğine bu korkunç planlardan sıyrılıp alt katta bulunan küçük ama içi herzaman gireni ferahlatan mutfagima dogru gitmeliydim.Beyaz tüylü terliklerim ayağimda farklı bir duygu yaratiyor.Kapiyi acip kahverendi parke ile kaplanmis merdivenlerden indim . Alt kata inince icimde daha farkli guzel duygular beliriyodu.Ketıla suyu koydum ve kaynamasini beklerken gri tonlarindaki buzdolabımin uzerine yazdigim kucuk notlara baktim.Dunden kalmaydi.Her ne kadar dunden kalsa da o gun hic dikkatimi cekmeyen bi fotograf dikkatimi cekti.Ailemin fotografi.Pariste dogum gunumde cektimiz fotograf beni bambaska yerlere itti.Bambaska bi dunyaya.
Annem-babam-kiz kardesimTeresa-ve ben.
Ketılın sesinden dunyamdan ayrilip suya baktim bi sure.Sonra dolaptan bir fincan-kahve .Hergun ayniydi.Neredeyse hicbir zaman kahvalti yapmazdim.Fincana dokerken ketildan cikan buhar fincani gormemi engellemisti.
Kahvemi alip verandaya ciktim.Sabahlari havanin masumlugu hosuma gidiyordu.Hasir orgu sandalyeme oturup kahvemden bir yudum aldim.İcimi isitti:-) Uzaktan kus -kopek sesleri insana farkli bi huzur veriyodu.Bi an telefonumun calmasiyla hasir sandalyemden kalkmam bir oldu.Arayan Jackti.Ofiste karsi masamda oturan, beni surekli oyalayan kisi..
Telefonu actim.Sesi hafif sertti.
-"Lisa nerdesin sen, mudur seni soruyor''
Jackin bu ses tonunu hic begenmemistim.Gayet sakin bir ses tonuyla
-''Sakin ol Jack sadece aksamki planlamalar yuzunden gec yatmistim.E haliyle de gec kalktim.Mudur gec gelmeme izin vermisti.Neden beni ariyo da''
-''Bilmiyorum Lesa ses tonu biraz endiseliydi''
-''iyi peki geliyorum .Hemen''
Telefonu kapattim ama mudur neden beni arasin ki
Kotu bisey yapmamis,dedikodu yapmamis( eskiden yapiyodum:-) ),ya da isimi aksatmamistim.''Neyse''.kahvemi hizla yudumlayip odama ciktim.Ne giyecegimi ayarlayip acele acele giydim.Basit bi makyaj.Tamam.Hazirdim
Bide kadinlar gec hazirlanir derler:-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISlLAK SAYFALAR
HorrorBazen içindekileri kimsenin anlamıcana inanırsınız Sanki birinin sizi anlaması için yalvarirsınız içinzden sonra sizi kimsenin duyamadığına inanıp içinizdeki fırtınayı dindirmeye çalışırsınız Tam herşeyden umudunuzu kesmişken hiç ummadığınız bi anda...