Artık işe de gitmek istemiyordum.Gerçeklerle yüzleşmek istemiyor , Ken'i kabullenmek te istemiyordum. Bugün bi kaçamak yapmak fena bi fikir değil. Önce kahvemi almak için mutfağa gittim. Bugün ne yapacağım hakkında birfikrim yoktu aslında ta ki dolapta ailemin fotoğrafını görene kadar. Evet evet bugün ilk uçakla Fransa'ya gidecektim. Kendimden emin bir şekilde kahvemle verandaya çıktım. Telefonum çalınca yerimden kakıp telefonu açtım. Ken...,.
"Alo"
"Alo Lisa işe gelmedin. Hasta mısın?"
"Iıı sana ne !! Canım bugün gelmek istemiyor. İşim var"
"Ne işin var"
"Seni ilgilendirmez Ken anladın mı beni. O gün bana söylediğin 'seni seviyorum' a güvenip bana böyle sorular soramazsın. Sadece şunu diyebilirim. Birkaç hafta buralarda olmayacağim. Fransa'ya gidityorum. "
"N ne Lisa bunu yapamazsın. İşin var, ben varım"
Ne 'ben varım'mı. Bu kendini ne sanıyo ya'"Ken ne sen ne iş umrumda, seni asla umursamayacağım tamam mı. Benim zamanımı çalmazsan sevinirim. Hadi bay bay"
Offf o boğuk sesli adamdan sonra birde Ken'i kaldıramam. Hemen annemi aramalıydım.
"Dıt dıt dıt......."
"Aradağınız kişiye şu anda ulaşılamıyor'Birdaha denemelidim.
"Dıt dıt .....Aradı......."
Off annem ne zaman ararsam açardı. Hem de herzamann. Ah bi mesaj.isimsiz amaaa
-sana demiştim sevdiklerinden teker teker ayrılacaksın.prenses:-)Buda ne oluydu. Hayırrrr . O o boğuk sesli ,lanet adam mıydı . aylar sonraaaa.Anneme ulaşmalıydım.tekrar.
"Dıt dıt dıt..."
Yo yoo bu olamaz .O zamanbabamı araım bende
"Alo"
Ohh babam açtı"A alo babacığim. Annem nasıl, iyi mi"
Babamın sesi neden tuaf çıkıyodu
"Lisa ,kızım nereden duydun...
Bak annen iyi olucak tamam mı
Sakın üzülme"Ne ne .nasıl yani
"Babacım anneme ne olduuuuu"
"Annene mi biliyosun sanıyodum. Ufak bi kaza diyelim'
"Nasıl ufak bikaza yaaa . o zaman niye ağlıyosun?"
"Dıt dıt dıt..."
Hayır olamaz. Annem- benim can dostum- o o ölmüş olamazz dimi , yani sadece ufak bi kaza. Offf tanrım çildıricam.mesajjj
-prenses hiç mi güvenmiyosun yaa annen gitti:-) :-) :-) :-)
Ve daha sonra baban, kardeşin ................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ISlLAK SAYFALAR
HorrorBazen içindekileri kimsenin anlamıcana inanırsınız Sanki birinin sizi anlaması için yalvarirsınız içinzden sonra sizi kimsenin duyamadığına inanıp içinizdeki fırtınayı dindirmeye çalışırsınız Tam herşeyden umudunuzu kesmişken hiç ummadığınız bi anda...