Bölüm 6

98 13 7
                                    

       ''Emma bu evrakları müdüre imzalatırmısın?"

       ''Tamam Lisa ver bana ben imzalatıyım.''

   Bugün çok yoğun geçiyodu. Müfettişler gelicekti. O kadar yoğunduk ki öğlen yemegini bile bir sandviçle geçiştirmiştik. Bi an gözlerimin üzernde bir ağırlık hissettim.
   
            ******

  "Ne oldu bana?"

Herkes başıma toplanmıştı.
 
   "Lisa iyi misin? "

    "Hah kendine geliyor galiba"

   Etrafımda insanlar vardı . Bayılmıştım sanırım. O sırada Ken' i gördüm. Bana bir bardak su getirmişti. Yattığım yerden doğrulup ayağa kalkmaya çalışirken bana uzatılan bir elin olduğunu gordum . Kim olduğunu az çok tahmin edebiliyodum. ( Ken) Elinden tutup aya kalktım. Hala biraz başım dönüyodu.

" Daha iyimisin Lisa !?? Bizi çok korkuttun??"

Daha tam kendime gelememiştim . O yüzden Ken'in bana sorduğu soruyu algılayamamıştım.Yardımıyla sandalyeme oturdum. 5 dk sonra kendime gelmistim. Yanımda sadece Ken vardı.

     '' iyisin demi biseylergetirmemi ister misin?.''

  Benimle boyle ilgilenmesi hoşuma gitmişti .

     "Hayır ,tesekkur ederim. Herşey için . "

Ken'in masasına gittiğini gorunce tekrar isimin basina gectim. Bugün biraz durgunum . Hayırlısi:-)
    
        ******

Mufettisler az once gitmisti. Hepimizin uzerinden koca bi yük kalkmışti sanki. O sirada bana doğru gelen muduru gorunce biraz toparlandim.
   
         "Lisa hazirladigin evraklar hosuma gitti dogrusu. Açik soylemem gerekirse senden böylesine guzel bir is beklemezdim. Aferim. Bu arada bayildigini duydum geçmis olsun . Bugun keyfim yerimde istersen cik"

" teşekkürler mudur bey"

     Ay mudurle konusurken heryerim kasilmisti.

Cantami alip asansore dogru yoneldim. O sirada arkamdan birinin bana dokunduğunu hissettim. Arkami donünce

"Lisa bekle sana bişey demem lazım. Ben. Belki biraz erken olucak ama Seni Seviyorum"

Neee öncelile biraz değil baya erken olmuştu.

   ''Iıı Ken ben ......"

Asansorun kapısi acilinca onume gelen butun duğmelere bastim. 1_5_8_0_2 . .Asansorun kapisi kapaninca kendimi kurtulmus gibi mutlu, sanki galip gelmis gibi hissediyodum. Bu ne rahatlık yaaa . offf su an hicbir duyguyu hissetmiyorum. Sonunda giris kata geldim. Hızla arabama binip eve dogru arabayi sürmeye basladim. Telefonum caliyodu. Aslinda trafikteyken telefon yasak ama neyseee

     " Alo"

   "Alo lisa bak yanlis anlama'

Off Ken'di. Hemen telefonu kapattim.

      Oylarınızı bekliyorum.Biraz kısa oldu bu bölüm ama diğerleri bu kadar kısa olmayacak. Vote lerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.

     Vote az olduğu zaman insanın motivasyonu da düşuyor.

Teşekkürler yine de:-)
       

    

ISlLAK SAYFALARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin