two

28 5 0
                                    

karanlık eve girisimi yaptım. bugün yaşadığım şeyler neden ozelmis gibi geliyordu. bir yanım bunlar sana özel davranışlar derken bir yanim o pislik adi baban senden laf almak için onu böyle kullandirtiyor diyor. aldığım biralari yerleştirmek için buzdolabına doğru gittim ve yerleştirdim. istediğim yalnızlık düşündügumden daha sessizdi. ayaklarımın beni götürdüğü yere doğru gittim. balkonda yere boylu boyunca uzandım. kafamdaki sesler 5 dakikalığına susssaydı, uzun zaman sonra uyumak istiyordum sızıp kalmak değil. gözlerimden süzülen yaşlar saçlarıma akıyordu. çok geçmeden kafamdaki sesler durmuştu ve ben uyuyakalmistim.

uyandığımda her yerim agriyordu. bana günaydın bir annem yoktu. o iğrenç herifle birlikte beni tek seven kişiyi de kaybettim. hay sikeyim böyle isi. yavaşça kalktım ve salona gittim ve gördüğüm şeyle çığlığı bastım. "Ateş çığlık atmasana surda uyumaya çalışıyorum."

"Burda ne sik dönüyor lan?!"

"Dün gece klinikten giderken kötü gozukuyordun, baban bana ne olur ne olmaz diye anahtar vermişti bende sana bakmak için geldim ama bulamadım seni. burda uyuyakalmisim." dedi boynunu ovalarken. yavaşça arkasına geçtim. ellerimi boynuna götürdüm ve ovalamaya başladım. "Aklındaki sesler sana neler diyor?"

"şu an öyle şeyler duyuyorum ki ama nereden geldiğini anlayamıyorum."

"ellerin yara bere içinde kalmaktansa hep masaj yapsa daha güzel olur." dedi gülerek. hafifçe sırittim. bana karşı neden böyle davranıyordu ki? onun sınırlarını ve sinirlerini zorlamak istiyordum. "senin de kimseye söylemediğin sırlar var mı?"

"evet var." dedi gülüşü solarken. böyle bir adamın ne sırrı olabilirdi ki. olsa olsa katil olabilirdi bu da azcik çekiciydi. bir koala gibi dolanıp kucağına oturdum. gözlüğünü burnundan alıp kendime taktım. "Ateş benimle yatmanı istiyorum."

"hay hay önde misin arkada mi?"

"öyle degil gerizekalı sarılma olarak. yaptığım iyiliğin karşılığını boyle almak istiyorum."

"he öyle desene yatarız sorun değil."

"ve ayrıca seviscek olsak öyle dümdüz olmaz. babacığın senin için güzel kostumler alır."

tanrım bunu kesin deli sikmisti ya da ruh hastası falandı. kimin böyle fantezileri olur ki? kostüm falan birde tasma tak istersen.  "Yarın babanın bir iş yemeği varmış seninde gelmeni istiyor."

"iyi aile babası imajı verecek ya ne yapacağını şaşırdı bok herif." yavaşça kucağından kalkmak istesem de yapamadım kollarıyla sıkıca kavradı beni. ona verdiğim sözü seve seve tutuyordum, onu yavaşça ustume çekip sarıldım. erkeksi vücudunun üstümde olması bana huzur veriyordu. şimdi anlıyorum bazı şarkı sözlerini, sana nerden rastladım oldum derbeder.

toxic (boyxboy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin