•'~ Sadece İkimiz ~'•

229 30 131
                                    

Wilbur hâla parktaydı. Aklına eski anıları geldikçe daha çok canı yanıyordu.

Annesinin babasını aldatıp, onu babası ile başka bir şehire göndermesi miydi daha kötü olan yoksa Schlatt'ı hâla bulamamasıydı?

Gözyaşlarını sildi. Eli ile kolyesini yokladı.

O kolyeyi duşa girmediği sürece hiçbir takdirde çıkartmıyordu.

Gömleğinin yakasından ve ya başka herhangi bir kıyafetinden ne kadar görünmese de o çıkartmıyordu.

Onun için bu kolye pahabiçilemezdi.

Schlatt neredeydi? Nereye gitti? Neden kayboldu?

Wilbur bir süre daha dışarıda takıldıktan sonra eve geri döndü ve kendini yatağa attı.

Eski odasındaki yatağı cam kenarındaydı, dışarıda güzel bir manzara vardı.

Manzarayı izlerken uyuya kaldı.

"Wilbur? Burda mısın?"

"Seni özledim Wilbur."

Schlatt ortalıkta yoktu sadece sesi vardı. Wilbur yine o parktaki sallancakta oturuyordu Gözleri kapalıydı ama daha sıkı kapalı tutmaya başlamıştı.

"Wilbur?"

"Wilby!"

"Wilbur?!"

Schlatt merakla soruyordu.

"Bu sefer gözlerimi açmayacağım."

"Wilbur, hayır.."

"Üzgünüm sesini duyabilmek için açmamam lazım."

Bir rüya mıydı? Rüyadaysa bilençok gerçekçiydi. Schlatt'ın elini yanağında hissediyordu, nefesinin dudaklarında olduğuna yemin edebilirdi.

"Schlatt.."

"Aç gözlerini Wilbur.."

"Açmak istemiyorum.."

Schlatt'ın dudakları, Wilbur'un dudaklarına değdiğinde Wilbur gözlerini istemsizce, gözlerini açtı.

Cam kenarındaki yataktaydı, cam açılmıştı. Rüzgar yüzüne ve saçlarına vuruyordu.

Genç adam yine rüya görmüştü. Doğruldu ve camdan dışarı tekrar baktı ve düşündü;

Eğer Schlatt burada olsaydı, ne olurdu?

Öpüşürler miydi? Sevişirler miydi? Sohbet mi ederlerdi? Sohbet ederlerse ne hakkında ederlerdi?

"Abi? Daha uyumadın mı?"

Tommy'nin sesi biraz titremiş şekilde çıkıyordu, üzerinde pijamaları vardı ve saçları dağınıktı. Sadece saçları değil, Tommy kamyon çarpmış gibi görünüyordu. Korkmuş gibi.

"Ben uyudum uyandım da- sana ne oldu?"

Tommy, bu soru ile irkilmişti.

"Hiç.. hiç birşey. İyi geceler abi."

"İyi geceler.."

Birşeyler ters mi gidiyordu? Yoksa Wilbur'a mı öyle gelmişti?

Düşünürken telefonuna bir mesaj geldi.

Dave:
Wilbur? İyi misin?

Wilbur:
Evet- Neden sordun?

Dave:
Evinin önündeyim ve yarım saattir kapını çalıyorum, kimse açmıyor.

Neck Tie | SchlattBur |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin