Tommy, arkadaşı ile buluşmak için dışarı çıkalı 1 saat olmuştu.
Dave ve Wilbur ise Dave'in arkadaşını bekliyordu.
"Ee bana biraz erkek arkadaşından bahset."
"Siyah saçları var, koyu kahverengi gözleri çoğu zaman siyah gibi görünüyor ama ışık vurunca rengi açılıyor. Eyeliner çekmeyi seviyor, siyah ojeleri var ve bazen etek giyiyor.."
Dave anlatırken Wilbur onu dinlemek yerine onun dediği şeyleri Schlatt'ın üzerinde hayal ediyordu.
Eyeliner çekmiş, siyah oje sürmüş, kısa bir etek giymiş hatta catboy Schlatt, hiç fena olmazdı.
5 dakika boyunca böyle düşünmüştü sonra kendi düşüncelerini kesti..
"Ahh, neler düşünüyorum ben? O böyle şeylerden hoşlanmıyor. Onu birdaha asla o şekilde düşünmemeliyim-"
Diye içinden geçirdi Wilbur. Suçluluk duygusu içink kaplamıştı bile.
Aklına Schlatt'ın zamanında etek giydiği gelmişti ve sırıtıyordu çünkü o zamanlar daha yakınlardı.
- * Yıllar öncesi * -
"Wilbyy!"
Schlatt, Wilbur'un üzerine koşuyordu. Üzerinde koyu yeşil, uzun bir kazak vardı. Altında ise kısa, siyah bir etek. Kazağın üstüne uzun bir kolye takmıştı ve Wilbur'a koşuyordu.
(Temsili)
Wilbur istemsizce eteğin ve kazağın ona yakıştığını düşünüyordu. Schlatt onun yanına geldiğinde soluklanıyordu. Wilbur, neler olduğunu merak ediyordu.
"Birdaha kimse ile iddiaya girmeyeceğim-!"
"Yoksa Puffy ile mi girdin?"
"Evet! ve bana bunları giydirdi. Çok çirkin görünüyorum galiba utancımdan yerin dibine gireceğim.."
"Ne? Hayır, hayır! Bence çok yakışmış. Çok tatlı olmuşsun!"
"Öyle mi düşünüyorsun?"
"Evet! Tabikide!"
"Sende giy o zaman, tüm okulda etek fiyen tek erkek olmak garip hissettiriyor."
"Olur, giyerim. Puffy'de fazladan var mı?"
"Olmaz olur mu?"
"Tamam, gidip alıp geleceğim. Sende tuvalatte kal."
"Tamamdır!"
Wilbur, Puffy'nin yanına gidip durunu anlattığında Puffy ona da etek ve bir bol tişört vermişti.
Wilbur, pastel mor renkli eteği ve üzerinde 'day' yazan beyaz bir tişört giymişti.
Schlatt'ın yanına gitti.
"Ah tanrım.. Wilbur, sen ciddi misin?"
"Evet"
"Ben sadece kinaye yapmıştım"
"Sorun yok. Bence yalnız hissetmemelisin, bir iddia da olsa beraber yapalım!"
"Tüm okul bize tiksinerek bakıcak.."
"Benim umurumda değil. Sen bana yetersin."
Schlatt, şaşkındı.
Wilbur, gidip Schlatt'a sarıldı.
"Dediğim gibi, umurumda değil."
O zaman, tüm gün boyunca okulda etekle dolaşmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neck Tie | SchlattBur |
FanfictionKitapta "kim götümü elledi benim" havası var. Kitabı okumadan önce, açıklamayı tamamen okumanızı öneriyorum. ~ "Wilby, bunu al." "Ne? Bu nedir?" "Bu kolye. Bu kolyenin bizi birbirimize bağlayacağına inanıyorum." "Teşekkürler Schlatt.. benim gitmem g...