2.Bölüm

74 17 21
                                    

Kırmızı gülü aldığında aklına,sabah arabanda bulduğun kırmızı gül gelmişti biraz içinde ürpeti olmuştu,bunları düşünürken ortağın Jisoo seslenince hemen bu düşüncelerinden kurtuldun.

Jisoo:Eun burada birşey buldum gelip buna bakmanı istiyorum.dedikten sende onun yanına gittin,gittiğinde bu bir kağıt tı, kağıt tada attılmış bir imzaydı altında da katil yazıyordu.Önce anlam verememiştim,biraz düşündükten sonra kafama dank ettmişti,bunu hemen yetkilere inceletmeye düşündüm belki parmak izi çıkardı. bunu da acilen yapmalıydım çünkü kağıta hemen parmak izi silenebilirdi,Bunu Jisoo ya geri verip acilen inceltmesi için onu göndermiştim ve olay mahhalinde ben ve bir kaç polis dışında kimse yoktu çünkü burası biraz ıssızdı yanımızda da karanlık ve derin bir orman vardı.Biraz daha olay yerinde kaldıktan sonra merkeze gidip Jisoo yla konuştuktan hemen sonra evine doğru gittin.

Kısa bir zaman sonra...

Sonunda evime varmıştım bugün olaylar yüzünden çok yorgundum.Kısa bir duş alıp hemem yatak odama gitmiştim dolaplardan ilaçlarımı alırken bir mektup görmüştüm hemen kimin olduğuna bakmadan okumaya başlamıştım.

Mektup'ta yazanlar;

Merheba güzellik,bugün nasılsın? dur tahmin edeyim yorgunsundur,bildim değil mi?evet bu mektubu kimim yazdığını merak ediyorsundur eminimdir.Bunu kimin yazdığını merak ettiğin için sana bir adres vercem yarın oraya gelmeni istiyorum sana cevabını verecem,

Adres:**********

Seni orda beklicem güzellik.

Bunu okuduktan sonra şok oldun acaba bu seri katil mi? diye düşündün ama bunu cevabını öğrenmek için yarın gitmeyi düşündün,hemen yatağa geçip uzandın ama bu olaylar aklını elle geçirmişti...

Yarın

Sabah uyandın,bugün biraz heycanlıydın çünkü bu kişini kim olduğunu merak ediyordun hemen üstünü giyip dışarı çıktın,arabana binip verdiği adrese gittin,biraz bekledin ve sonunda gelmişti.

X:merheba güzellik

Devam edecek...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşık KatilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin