JOONAKSEN POV:
Mä heräsin joskus puol yheksältä, Blind channelin keikka liput menee myyntiin puolen tunnin päästä. Ei saatana. Mä katoin Nikoo se nukku mun vieressä, se näytti nii rauhalliselta ku se nukku. Mä katoin sen tatskoja, ne oli vitun hienoi. Nikon rannteessa oli laiva ja kommpassi, ku meni ylemmäs aalot muutu musikikki jutuihin (Mä en vittu muista mihin niitä sanotaan) toisessa kädessä oli joku metsä, ja ukkosta, ranteessa oli teksti. Nikon rinnassa oli toinen teksti 'MCMXCV'. Niko heräs.
"Mitäs sä kattelet?" Niko istu ylös. Mä hymyilin.
"Sun tatskoja, ne näyttää ihan helvetin siistiltä." Niko katto mua ja hymyili, se laitto käden mun posken päälle.
"Onks sulla töitä tänää?" Niko katto mua, mä avasin mun puhelimen ja katoin meiän työ ryhmää.
BAARI BITCHES
Jere: Petri, mites työt tänää? Mä voisin otta koko illan jos kukaan muu ei sitte tartte?
Petri: Jees, muuten Joonas ota vapaata ku silti otit sen yhen päivän ku et olis tartenu.
Jees, soittakaa sitte jos tulee liikaa porukkaa :minä
___________________
"Ei mulla ainakaa pitäis olla paitsi jos ne tarttee apuu." Niko nyökkäs ja nous ylös sängyltä ja meni olkariin ettiin vaateita sen laatikoista. Mä ki nousin ylös ja menin mun vaatekaapin luo, otin mustat farkut ja jonku random paidan ja puin ne päälle, Niko tuli halamaan mua takaa. sit se otti mun kädestä kiini ja katto mun kättä.
"UJ JUMA, en ees huomannu sun kynsii, ne on vitun upeet." Niko katto mun kynsii ne oli mustat ja valkoset jossa oli hymy naamoja.
"Kiitos, opin tekeen joskus pentuna." Mä nojasin mun selän ja pään Nikoon ja katoin ylös Nikoon päin. Se suuteli mua, sitte se käänsi mut otti mua kädestä.
"Oota tässä, mä haen jotain." Mä nyökkäsin ja istuin mun sängylle, Niko tuli pari sekkaa myöhemmin ovesta läpi, sillä oli kassi mukana. Se anto kassin mulle ja istu mun taakse sängylle ja laitto kädet mun vartalon ympärille ja nojas sen pään mun olkapäälle.
"Avaa se." Mä avasin sen, siinä oli yks Nikon huppareista, ruusu ja suklaa levy, suklaa levyssä oli laitettu nauha ympärille ja siihen kiinitetty kortti my avasin nauhan ja otin kortin irrti siitä.
'Joonas, oot vitun söpö, ihana ja upee ihminen. Haluutsä mennä treffeile mun kans?' Mä seisoin ylös sängyltä ja hyppäsin Nikon päälle ja halasin sitä. mä suutelin sitä ja nyökkäsin.
"Milloin?" Mä katoin Nikoo silmiin ku se hymyili ilosta.
"Milloin vaan." Mä katoin Nikoo.
"Just nyt?" Niko nyökkäs ja mä otin sitä kädestä ja vedin sen pois sängyltä ja olkkariin, sitte päästin Nikosta otteen. Se otti auton avaimet ja jonku kassin minkä se oli pakannu ja avas mulle ulko oven. Me käveltiin Nikon autolle, se ajas rannalle. Heitti mulle kassin. Se oli ostanu uima sortsit mulle, ei saatana, ne oli siniset jossa oli cookie monster. VITTU NE OLI SÖPÖT Niko heitti mulle pyyhkeen ja otti oman sitte se otti omat uima sortsit kassista, ne oli pinkit ja niissä oli paavo pesusieni.
"UPEET!" Mä huusin ku se tuli puku kopista mun jälkeen, Niko otti mua kädestä ja veti mut meren veteen, se oli ihan kivan tunnosta. Ei liian lämmintä eikä liian kylmää. Niko katto mua ja laitto kädet mun vyötärölle ja suuteli mua. Mä kuulin ku joku tuli huutan meille. Niko käänty kattoon kuka oli rannalla huutamassa meile.
"Täälä on lapsia, lopetakaa se homottelu! Lapset saa traumoja." Niko pästi musta irrti ja alos käveleen naisen luo joka oli sanonu niin. Mä lähin Nikon perään.
"Älä viiti Niko. Ihmiset on perseestä mut anna nyt olla!" Mä huusin Nikon perään.
"En, mä puhuun vaan tän vanhan tädin kanssa."
NIKON POV:
Joonas huus jotain taas, en ees kuunellu. Mä olin naisen luona ja katoin sitä silmiin.
"Hei, totas onks toi sun tytär." Mä nyökkäsin tyttöön jonka kaa nainen oli ollu, se nyökkäs.
"Nonii, sano mulle miks se saa vittu heteroilla? Eh? Lapset saa traumat?" Nainen katto mua.
"Ei se sama juttu ole. Te meete helvettiin." mä alko nauraan.
"Saatana mielumin sinne ku taivaseen homophobikkojen kans." Nainen katto mua vihasena ja lähti tyttärensä luo.
Mä fr fr olin jotain puol tuntii Nikon instas ettimässä kuvii sen tatuoineista, muj juu. :D
DU LIEST GERADE
Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)
FanfictionNoniin, vähän erilainen ku en mä tiiä halusin nyt kirjottaa tölasen! (KIRJOITUSVIRHEITÄ, KIROILUA) Eli Blind channel = Niko, Joel, Olli, Tommi ja Aleksi. Joonas fanittaa niitä. Ainut asia mitä sunpitäis tietää enen ku luet B)