1

1.1K 33 2
                                    


Eli jos et lukenu mitä täs tapahtuu niin. Joonas ei oo bändis ku se fanittaa Blind channelii ja nii.

JOONAKSEN POV:

Mä katoin ulos ikkunasta. 'PLING' mun puhelin tärisi. Mä avasin mun puhelimen ja katoin jos olin saanu viestin. Mun kaveri oli täggänny mut Blind Channelin uuteen julkaisuun. Mä avasin Instan ja menin Blind Channelin käyttäjälle, ne oli postannu jonku videon. Mä painoin videoo ja laitoin mun puhelimen äänet kovempaa.

"Moro, meil olis keikka liput tulos myyntiin parin päivän päästä ni käykää ihmeessä checkaan ne!" Mä katoin ku Joel puhu keikasta, vittu että maistuis. Joelin ympärillä seiso neljä ihmistä, Niko, Aleksi, Tommi ja Olli. Olli soittaa bassoa, Aleksi on DJ (En oo varma miten se kirjotetaan), Tommi soittaa rumpuja, Niko laulaa ja Joel soittaa kitaraa ja laulaa. Niiten musa oli ihan vitun upeeta. Mä olin löytäny niiten bändin kuus vuotta sitte ku olin 20 vuotta. Olin käyny paril keikal mut ei ne mut tienny, mä olin puhunu niiten kans pari kertaa.

 Mä oon soittanu kitaraa jo kolmetoista vuotta. Mun unelma olis soittaa bändissä, vähän niiku Blind Channel. Kyllä tää kuulosta varmaan ihan helvetin lapseliselta mä oon 26 vuotias mies oulusta, mä fanitelen Jätkii jotka on jotain mun ikäsii. Oon homosexuaali, kyllä, mun vanhemmat heitti mut kotoo ku olin 17 koska tykkään miehistä, en oo puhunu niiten kaa siitä asti.

Mä mietiskelin mitä mun pitäis tehä mä päätin julkasta mun uuden koverin. Mä otin videon minkä oln tehny pari päivää sitte, mut olin editoinu sitä jo kaks päivää, se oli valmis. Mä kirjotin jonku vitun captionin ja sitte tägäsin Blind Channelin. 

"Vittu ku mul on tylsää, pitäis soittaa kavereille et voiko ne mennä baariin." Sit mä tekstasin mun kavereille, yks niistä suostu tottakai se suostu oleen vaan pari tuntii ku kuulemma sil oli homii. Lähetiin sitte baarin aka mun työpäikka. Juotiin pari olutta kunnes mun kaverin oli pakko lähtee. 

"Mun pitäis mennä, kello on jo jotain yheksän, mut juu pidä hauskaa ylä juo liikoja!" Mä nyökkäsin.

"Nähään sit joskus, pidä hauskaa." Mun kaveri nyökkäs ja lähti himaan. Sielä mä sitte istuskelin, puhuin vähän Petrin kans (baarin omistaja/ Mun pomo), Me oltiin vitun hyvii kavereit, me puhuttiin aina ku kukaan ei oikee ollu paikalla baarissa tai sitte ku olin töyssä, yleensä ihmiset ei tullu baarin, ku oli joku isompi baari just kadun toisella puolella. Mut en mä nyt sinne menis, lian iso se baari on. Baarissa oli pari kitaraa, yks basso, rummut ja mikrofoni. Joskus pidin pientä 'Keikkaa' täälä ku oli ihmisii, mä otin kitaran sen telineestä ja aloin rämmpyttää jotain random lauluja. Mä kuulin ku ovi kävi. Pari jätkää astu sisälle. Petri käveli niiten luo.

"Terve mitäs teille?" Mä lopetin soittamisen ku jotku ihmiset ei aina jaksanu kuula mun soittoo.

"Nojaa viis olutta kiitos." Pitkä tukkanen brune sano. Sit se katto mua ja hymyili. Vittu se oli Niko blind channelilta. Ei oo totta. Mä näytin varmaan vitun hämmästyneeltä. Petri ki ties kuka ne oli, se oli ollu niiten keikal mun kans pari kertaa. 

"Joonas, mä tartten sun apuu laita työ kledjut pääle." Mä katoin petriä ja nyökkäsin.

"Hei, Äijä, ootsä se jäbä joka tekee covers meiän biisest." Mä kuulin ku Joel kysy jotain multa, mä katoin sitä ja nyökkäsin.

"VITTU ET OOT HYVÄ!" Niko huus sohvalt. 

"Ei hemmetti, en ees tienny et olitte nähny ne, kiitos."




NONII SORI JOS TÄÄ JUONI ON VITUN HUONO, Mä yritän tehä jonkulaista fanfictionia nii tässä se nyt on :D


Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon