11

453 25 4
                                    

PARI VUOTTA TIME SKIP


JOONAKSEN POV:


Niko polveli mun eessä, mä tunsin mun itkun kurkussa. Niko otti jotain sen taskusta.

"Joonas porko, haluutko sä olla munkans koko elämäs?" Mä itkin en olis ikinä luullu et Niko näin tekis.

"JOO,JOOO KYLLÄ" Niko hymyili ja seiso ylös ja laitto sormuksen mun sormen päälle, se halas mua mä halsin sitä, siinä me sitte suudeltiin.

TIME SKIP PARI VIIKKOO

Mä ja Niko ollaan naimisissa, meil oli hät viikko sitte, Niko on ihana jätkä, en voi elää ilman Nikoo, se on ihana tyyppi. 

Niko tuli seisoon mun viereen. "mitäs sä teet?" Niko halas mua, saatana se oli ihana.

"En mitään." Mä katoin Nikoo ja se laitto kädet mun vyötärön ympärille ja yhdisti meiän huulet. Niko oli ihana ihminen, en vois kuvitella elämää ilman sitä, me ollaan oltu yhes nyt pari vuotta, me ollaan naimisis, meillä on lapsi, elämä ei voi olla parempaa.

Valle tuli kotiin koulusta, se oli nyt 15.

"mOi Lapsi, mites koulu meni?" Niko meni Vallen luo ja halas sitä. Valle oli jo pidempi ku Niko, nauratti.

"Nojaa meni ihan hyvn sain kasin enkun kokeest." Valle katto mua ja hymyili. Mä nyökäsin.


AIKA NOPEE LOPPU MUT EN KEKSI MITÄÄN MUUTES ALOTIN JUST OLLI X ALEKSI FANFIKTIONIN NII MENKÄÄ IHMEESSÄ LUKEEN!

Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)Where stories live. Discover now