2

586 32 11
                                    

JOONAKSEN POV:

Mä kävelin baaritiskin taakse, sitte otin pari olut pulloo, avasin ne ja vein ne äijille. Ne kiitti. Enemän ihmisiä tuli baariin. Petri katto mua, ja nyökkäs et tulisin sinne. Mä kavelin sinne.

"Joonas, Joonas, voitsä soittaa jotain kitaralla, ku nyt tulee ihmisiä, tänne baariin." Mä nyökkäsin ja menin meiän pikku baarin, siellä sitte mä otin baarin electrsen kitaran, kiinitin sen kajjutimeen. Otin mikin ja laitoin senki kiini toiseen kajjutimeen. Tunsin ku joku laitto käden mun olkapäähän, mä käänyin kattomaan. Siinä seiso Niko.

"Moro, äijä. Öö totas niin, mä ja muut bändist mietitiin jos olisit halunnu soittaa mun ja jätkien kans jotain?" Mä katoin Nikoo, vittu olin aina miettiny et Niko on hyvän näkönen, en ollu nähny sitä näin laheltä. Mä punastuin, mitä vittua en ees oo puhunu senka enemän ku pari kertaa. 

"Aaa, Niko, tota uuh tottakai mä voisin pelata teiän kaa." Mä hymyilin Niko nyökkäs ja lähti toisien äijien kans. Pari minuttii sen jälkeen olin laittanu koko lavan kuntoon, Niko ja muut tuli lavalle. Me pelatiin pari biisi, sit lopetiin. Mä menin baariin autaan, jotain tunnin jälkeen äijät blind channelilta oli humalassa, mä menin vessaan, Niko tuli sisälle.

"Gato JOnsku, mides menee. Tiiätsä sä ood iHAn Vidun Söpö." Mä katoin Nikoo se oli humalassa. "Älä, sä et ees vittu tunne mua." Niko tuli lähemmäs. Se suuteli mua. Tottakai mä suutelin sitä takas. Niko katto mua käsi mun posken päälä.

"Hei, Jatketaanks sun kämpäl." Niko laitto käden mun rinnan päälle, mä nyökkäsin ja soitin taxin. Siinä me sitte pusailtiin vessassa kunnes taxi tuli. sitte mentiin mun kotiin, ku tultiin mun himaan Niko otti mua kädestä ja vei mut sohvalle, se meni makamaan ja repi mut mukaan me suuteltiin pari minuttii kunnes me molemmat nukahetiin siinä sitte.

TIME SKIP AAMUUN

NIKON POV:

"Ei hemmetti, missä mä oon?" Mä tunnsin ku joku liiku mun vatsan päälä, siinä makas blondi mies. Se oli se äijä joka oli soittanu kitaraa baarissa. Se katto mua ihmesään.

"H-huomenta." Mies istu ylös mun vatsan pääle, kyllä se oli vitun söpö, mut en mä muistanu sen nimee.

"Huomenta, tottas öö anteeks mut en oo ihan varma mitä tapahtu viime yönä?" Mä katoin sitä äijää. Se nyökkäs.

"No, me sitte oltiin baarissa ja suuteltiin, soitin taxin kait, en sitte muista paljoo." Äijä hymyili. 

"Haluutsä aamupalaa?" Se katto mua mä nyökkäsin.

"Muutes en oo ihan varma sun nimest nii, mikä sun nimi on?" Mä katoin äijää se hymyili.

"Joonas porko." Se meni keitiöön tekemään ruokaa, vittu et se oli söpö, vois ehkä kysyy sen numeroo. Mä kävelin keitiöön, Joonas otti munia kaapista. Sit se alko paistaan niitä, mä halusin mennä halamaan sitä takaa mut en oo varma jos se olis ok sillä, mä katoin sitä. Sil oli tatska sen ranteella, mä otin sen kädestä ja kattelin sitä.


JOONAKSEN POV:


Niko otti mun ranteesta kiini ja kato sitä, se oli niin lähellä, mä tunsin ku se hengitti mun kaulaan, mulle tuli kylmät väreet ku se hengitti, mä käänin sitä vasten ja katoin sitä silmiin, totta kai olin punanen ku tomatti, se katto mua ja hymyili omahyväsesti.

"Mitäs sä käänyt Jonsku, sun pitäis kokata." Niko käänsi mut ja otti mun ranteista kiini sit se alko kokaamaan mun käsillä.

"Vitun romanttista, haluukko sä kokata tai sanks mä tehä sen." Mä katoin Nikoo sarkastisesti.

Se päästi irrti musta ja nojas seinään. Se katto mua koko ajan ku kokkasin. 

"Hei Jonsku, saanksmä sun numeron?" Niko katto mua ku otin kaks lautasta laatikosta.

"Mihin sä sitä tarttet?" Mä otin kaks harukkaa laatikosta.

"Bussines homiin, ja sit ehkä johonki muuhun." Niko katteli mua ja otti lautasen jossa oli paistettu kananmuna. Mä nyökkäsin ja kirjotin mun puhelin numeron lapulle ja anoin sen Nikolle.

"Vittu kiitos, muutes miten sä osaat tehä näin hyvää kanamunaa." Mä katoin Nikoo.

"En mä tiiä mä vaan paistin ne muutenki sä 'autoit'" Mä katoin Nikoa taas. Se hymyili.





MÄ EN TIIÄ KUINKA HYVÄ TÄÄ ALKU ON KU  KATOIN SAMALLA DUUOO YLE AREENALT!


 MUUTES HASSAN JOS LUET TÄTÄ NII VITTU KOMMENTOI HALUUN TIETÄÄ MIKÄ SUN WATTPAD ON! >:)

Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin