PAI PÄIVÄÄ VIIMESEN TAPAHTUMAN JÄLKEEN
NIKON POV:
Joonas oli just menny töihin, mä kuulin ku joku koputti oveen. Mä avasin sen siin seiso Valle, se näytti loukaantuneelta.
"Moro, mites menee? Onks kaikki ok?" Mä katoin Vallee.
"En mä tiiä, my ehkä oon non-bionary, mun äiskä sai tietää. Se kikkas mut sitte kotoo." Mä katoin ku Valle tuli sisälle ja meni istuun sohvalle mä istuin sen viereen.
"Kuule, sä voit ihan varmasti asuu mun ja Joonaksen luona pari vuotta jas tarttet." Valle nyökkäs.
"Muutes,onks Valle ok tai haluukko et me kutsutaan suo toisella nimellä?" Joonaksen veli nojas taakse sohvaan.
"Valle on ok, ei Valenttin." Mä nyökkäsin.
"Onks nälkä? Muutes haluutsä et soitan Jonskulle tai puhut sä sen kans ku se tulee himaan töitten jälkeen?" Valle katto mua.
"Ruoka ois ihan jees, ja puhun sitte Joonaksen kans." Mä nyökkäsin ja avasin puhelimen, tilasin sitte pizzan, siinä me sitte ootetiin et se pizza tulis. Ovikello soi ja mä menini avaamaan oven.
"Yks monsteri pizza ja valkosipuli dippi Nikolle, ootsä Niko?" Mä nyökkäsin ja otin pizzat ja maksoin. Sitte laitoin Pizzan olkarin pöydälle.
"Ota vaan, mä käyn vessassa." Mä kävelin vessaan ku ovikello soi.
"VALLE VOITSÄ AVATA OVEN?" Mä huikkasin Vallelle, Mä tulin vessasta ulos ja siinä seiso mun veli.
"Moro, mitäs äijä täällä?" Mä katoin ku Anton katto ymmpärilleen.
"Ei ku tulin moikkaan, mitäs sä täälä Vallen kans hommaat?" Anton katto mua ihmeisään, Mä katoin Vallee.
"Se on Joonaksen veli, muutes, miten äitillä menee. En oo vielä ees kertonu teille et mä ja Sandra (NIKON XÄ) erottiin, siitä on jo jotain vittu kuukausi. Ja et aloin seurustelee yhen tyypin kans." Anton katto mua.
"Ei saatana, sun rakkaus elämäs on rasitavaaa, äiti on ihan ok, vielä sairaalassa." Mä nyökkäsin ku joku astu ovesta sisälle.
"Vitun vitun vittu, elämä on vitun rasittavaa, mä en saatana jaksa enää, tää yks jäbä vittu oksensi KOLME KERTAA MUN PÄÄLE." Joonas tuli ovesta, se haisi paskalle. Se katto meitä.
"aa oho, tääl oli muita, Moro. Mä meen suihkuun puhutaan sitte." Mä nyökkäsin ja Anton ja Valle istu sohvalla pelaamassa.
"Onks toi se sun tyyppi?" Anton katto mua sohvalta, mä nyökkäsin. Se vaan meni takas peliin Vallen kans. Viistoista minuttii myöhemmin Joonas tuli suihkusta ja tuli mun luo.
"Nikoooo, moi!" Se tuli mun luo ja laitto käden mun rinnan päälle, totta kaii mä suutelin sitä.
"Mites työt meni?" Joonas katto mua ja löy mun persettä ku se käveli keittiöön hakeen jotain.
"Päin helvettiä." Mä nyökkäsin ja menin seisoon Joonaksen taakse ku se teki leipää, sit mä halasin sitä takaa päin ja nojasin mun pään sen olkapäälle.
"Ootsä väsyny?" Joonas kysy multa ja mä nyökkäsin. Se oli saanu tehtyä sen leivän ja mä päästin siitä irrti.
"Menää istuun teinien kans." Mä nyökkäsin ja mentiin olkkariin.
"Joonas mä on non-bionary ja äiskä kikkas mut kotoo." Joonas katto Vallee.
"Ei saatana mikä noita, saat sit asuu täälä, en mä nyt siitä oikee välitä." Anton seiso ylös.
"pitäis mennä kotiin." Mä nyökkäsin ja sanotiin heipat. Me sitte pelatiin koko illan kunnes piti mennä nukuun.
"Pitäis huomenna hommata sulle sänky, mut saat nyt nukkuu sohvalla." Joonas katto Vallee ja hymyili se nyökkäs.
"Jonsku, mul on keikka huomenna, niin oon sitte pois kotoo koko päivän. Saan otta mukaan yhen tyypin mut en kahta" Joonas katto mua.
"Mul on jo lippu ota Vallen mukaan, sit molemmat päästään." Mä nyökkäsin.
BINABASA MO ANG
Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)
FanfictionNoniin, vähän erilainen ku en mä tiiä halusin nyt kirjottaa tölasen! (KIRJOITUSVIRHEITÄ, KIROILUA) Eli Blind channel = Niko, Joel, Olli, Tommi ja Aleksi. Joonas fanittaa niitä. Ainut asia mitä sunpitäis tietää enen ku luet B)