NIKON POV:
Me alotetiin ajaa keikkan paikalle, oltiin jo viis minuttii myöhässä, tai no Joonaksella ja Vallella ei ollu kiire mihinkään. Mä saavuin sinne kymenen minuttii myöhässä, Olli tuli mun luo.
"Vittu oot kymmenen minuttii myöhäs." Mä nyökkäsin ja me mentiin lavalle testaaman jos kaikki toimi, Joonas ja Valle istu yleisössä ja puhu jostain. Mä katoin Joonasta, vittu se olis hyvä iskä. Ei saatana, mä rakastan tätä äijää. Ai Nii ,meiän piti soitta keikka läpi ennenku me ees alotetaan.
"Niko, keskity." Joel taputti mun selkää, mä nyökkäsin. Äijät alko aoittaan, Joel otti mikistä kiini ja laulo.
"From the very start you had my heart, you like them bad, and I liked them crazy, I loved you hard like sharks love blood, like sharks love blood, like sharks, love, blood." Mun piti alkaa laulaan
"You jump, I jump, we're gonna be alright cus we got mad love burning deep inside of us, You jump, I jump, we're gonna be alright cus we got mad love burning deep inside of us. They just mock until we feed them, feed them, feed them to the dogs. Cute on top, inside the kinda ugly that can not be photoshopped. Tell me all your deepest secrets, I can show you mine."
Joonas katto mua ja hymyili, vitun söpöö. Kesti ehkä tunnin et me oltiin soitettu koko keikan läpi. Me saatiin nyt valmistuu jotain kolkytä min. Mä kävelin Joonakselle ja laitoin mun kädet sen vyötärön ympärille.
"Joonsku ja Valle tulkaa sit kattoon eturiviin." Valle nyökkäs ja otti puhelimen esille. kakskyt minunttii meni aika nopeesti ku me tälleen puhuttiin Joonaksen ja Vallen kans. Joel tuli mulle ja nyökkäs ihmisiin jotka oli tulossa me sitte mentiin lavan taakse.
"En sit tienny et Joonaksella oli lapsi. Kuinka vanha se ees on?" Mä katoin Ollia.
"Ei saatana, toi on sen pikkuveli, se vaa asuu meiän kans ku niiten vitun äiti on huora." Joel katto mua ja alko kikattaa.
"Ei saatana, huora?" Mä nyökkäsin, siinä me puhuttiin ja oltiin kymmenen minuttii. Keikan pitäis alkaa. Me käveltiin lavalle, eturivissä oli teini tyttöjä ja Joonas sekä Valle.
"NONII, Miten teillä menee?" Mä huusin mikkiin, kuultiin jotain huutona vastauksena.
"Eka biisi mitä me sitte soitetaan on Sharks Love Blood, voitte laulaa mukana jos osaatte sanat! NONII NYT ALKAA." Joel alko laulaan ja Alexi sitte lisäs jotain effectejä.
"They just mock..." Me laulettiin monta biisi ja oho. Siinä se keikka sitte.
"KIITOS KIITOS, Rummuissa, TOMMI LALLI. BASSOSSA, OLLI MATELA. KITARASSA JA LAULAMASSA, JOEL HOKKA. DJ, ALEX KAUNISVESI TAI ALEX MATTSON. JA MÄ OON NIKO VILIAM." Mä huusin mikkiin ja laitoin käden ylös ja me poistutiin lavalta. Joonas ja Valle oli karannu lavan taakse just ennen kaikan loppumista.
"MITÄ VITTUA TOI OLI IHAN HUIKEE KEIKKA!" Joonas hyppäs mun päälle ja halas mua. Muut bändist vaa nauro. Valle meni puhuun Tommin kans, kuulemma Valleki osaa soittaa rumpuja. Me mentiin puhuu fanien kans ja totta kai Joonas oli koko ajan pari metrii mun vieressä tai takana. Pari tyyppii oli kuulemma nähny ku mä ja Joonas halattiin ni koko porukka alko sitte kyseillä sitä. En mä jaksanu puhuu siitä nii en sitte puhunu kaa. Jostaki Joonas sai kitaran käteen ja alko soittaa 'Join me in death - HIM' Tyypit mielelään meni kuuntelemaan sitä myöski.
JOONAKSEN POV:
Joel anto mulle sen kitaran ja sano et pitäis soittaan jotain, mä vaa lauloin jotain random lauluja ja tyypit sitte tykkäs, pari niistä oli kuulemma nähny mun instan. Mä annoin kitaran takas Joelilla ja kävelin Nikon luo joka puhu jonku vanhemman naisen kans. Mä halasin sitä takaa, AA VITTU. TÄÄL ON IHMISIÄ. Niko puhu naisen kans ja sitte käänty muhun ja suuteli mua hellästi, sit se läimyitti mun persettä.
"Jaa näyttää siltä et Jonsku ei oo saannu tarpeeks huomioo multa tänään." Niko katto mua ja räpsytti yhtä silmää, mä punastuin helvetin nopeesti.
"P-pää kiini." Mä katoin Nikoo ja lähin Vallen luo, se vittu oli kuolemassa nauruun.
"ÄLÄ NYT, EI SE EES OLLU HAUSKAA!" Valle katto mua ja nauro enemmän.
"Vitun lapsi." Mä taputin sitä selkään ja se lopetti nauramisen.
"Sori sori, mut ei saatana. SUN VASTAUS." Mä katoin Vallee ja se loppetti taas kikatamisen. Niko tuli ja pöristi mun ja Vallen hiuksia.
"Mites perhe tällä." Mä punastuin Niko kutsu meitä perheeks.
"Ei täs nyt mitään, mä kiusaan Joonasta." Valle katto Nikoo ja hymyili.
"Valle ja Niko en mä voi tätä päättää ite mut öö, Valle oliks se ok jos mä ja Niko adoptoitais sut, Äiti nyt ei susta ota huolta ja hei, Miks ei?" Valle katto mua ja nyökkäs ja kaato mut maahan ku se tuli halamaan. Niko autto meiät ylös. Se katto mua ja nyökkäs.
VIIKON TIMESKIP
"Niin, sun pitää siis vaan allekirjottaa tämä ja annat sun partnerin alle kirjottaa tuon." Mö nyökkäsin ja allekirjotin sit annoin paperit Nikolle seki allekirjotti. Valle oli siis nyt mejän lapsi. UJ JUMA.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)
FanficNoniin, vähän erilainen ku en mä tiiä halusin nyt kirjottaa tölasen! (KIRJOITUSVIRHEITÄ, KIROILUA) Eli Blind channel = Niko, Joel, Olli, Tommi ja Aleksi. Joonas fanittaa niitä. Ainut asia mitä sunpitäis tietää enen ku luet B)