JOONAKSEN POV:
Niko tuli takas mun luo, se otti mua kädestä ja vetäs mut rannalle ja nyökkäs hyppy tornia. Me käveltiin jotain 50 metriä hyppy tornille, se oli tehty puusta, siinä oli ykönen, kolmonen ja vitonen. ykkösellä oli isompi alue ku kolmosella ja vitosella, ykkösellä oli köysi, siitä vois pitää kiini ja mennä siitä veteen. kolmonen olis köyden yläpuolella ja rappuset oli ykkösen lähellä. Vitosen rappuset oli vähän kauemas kivien kohalla. Niko meni ykösen puolelle jossa ei ollu köyttä ja hyppäs pää eelä veteen. Mä katoin ku sen pää tuli ylös veden pinnalta,niko nyökkäs taakse päin et sen tukka ei olis sen silmissä. Mä menin köydelle ja otin siitä kiini, mä otin askeleen taakse ja ponnastin sitte potkasin lauturista vauhtia ja lensin köydellä kunnes päästin irrti ja tipuin veteen. Niko nauro. Jotku 13v pojat tuli hyppy torniin ja rupes hyppäileen, Niko oli just kiipemässä ylös ja yks niistä katto sitä.
"Ei saatana, onks toi se homo mist sun äitis puhu?" Yks äijistä kuiskas toiselle kaverille, se nyökkäs.
"Jonsku, tulisit jo en jaksa kuunella ku mua homotellaan." Niko auto mut ylös vedestä ja mä katoin poikia. Yks niistä oli pun pikku veli, olin nähny sen kaupas jotain vuos sitte me puhutiin ja tällee, ei se ees homophoobinen kait ollu.
"Joonas, mitä vittua?" Mun pikku veli katto mua ja melkeen kaataa mut veteen taas ku halas mua.
"Valentiin, mitäs sä täälä? Vittu et oon onnelinen et sä oot täällä. Muutes oliks äiti kertonu Emmale mun ja Nikon osotteen? Ku Emma tuli keskellä yötä koputtaan meiän oveen?" Valle (Valentiin) nyökkäs, sen kaverit tuli mun luo, Niko häippäs varmaan hakeen pyyhkeet.
"Joonas ei vittu oot sä Vallen isoveli? Me kuultii vähän susta! Saatanan homo, en kyl jaksa nähä sun naamaas, Valle miks vittu et kertonu et sun helvetin veli oli homo?" Yks jätkistä katto Vallee ja sitte ne lähti meneen, ne jätti Vallen yksin sitte.
"Valle haluutsä tulla mun ja Nikon kämmpälle, ku ollaan nyt tavattu?" Valle nyökkäs.
"Mä haen mun pyyhkeen oota. Muutenki olis pitäny olla yötä poikien kans mut en mä haluukkaan mennä niille" Mä nyökkäsin, Valle juoksi hakeen sen kamat ja Niko tuli takas.
Niko laitto sen käden mun rinalle ja toisen mun vyötärölle. Se suuteli mua nopsaa sitte laitto pyyhkeen mun pään päälle ja kuivas mun hiukset.
"Tuleeks sun velis meille?" Niko katto mua ja taputti mun rintaa ja anto pyyhkeen olla mun pään päällä sit se alko kuivaamaan omaa tukkaansa. Mä nyökkäsin, Valle oli tullu takas sen tavaroilla ja ja katto meitä hetken.
"Moro, mä oon Niko Joonaksen poikaystävä!" Valle katto Nikoo hetken ja nyökkäs.
"Sul on kovat tatskat." Valle katto mua ilmeellä joka sano 'haluun pois täältä rannalta voiaanks mennä autolle?' Mä nyökkäsin ja me sitte käveltiin Nikon auton luo. Niko avas auton oven ja istu kuskin paikalle, mä istuin sen viereen ja Valle meni istuun taka penkille.
"Hei Valle, onks ok jos laitan musaa?" Niko katto Vallee enenku se alko ajaan Valle nyökkäs.
"Jonsku, voisitsä olla kiltti ja laittaa sun joku soitto lista soimaan?" Mä nyökkäsin ja laitoin mun spotify:sta soimaan mun lemmpari soitto lista, siin oli melkeen kaikki Bc:een biisit.
'Trailer Trash - McCaffety' alko soimaan, tottakai mä osasin kaikki sanat, Valle ki osas. Niko ei kuulemma ollu kuulu tätä lauluu ennen. Me päästiin himaan ja Niko astu autosta ulos ja otti kaikien kamat. Mä avasin oven Vallelle ja sit mentiin kämmpälle.
"Valle haluutsä nukkuu sohval, sängyllä tai sängyllä yksin." Mä katoin vallee se nyökkäs sohvaan päin. Mä hain pari lakaanaa ja peiton Niko heitti tyynyn Vallelle. Mä nynnäilin 'Love of mine' samalla ku petasin Vallelle, Niko alko laulaan sitä.
"OO Love of mine, Love of mine!" Mä katoin Nikoo ja hypäsin sen päälle ja kaadoin sen sohvalle.
"Älä nyt, mun show." Mä painittiin Nikon kans vähän kunnes Niko laitto sen käden mun vyötärin ympäri ja laito nenänsä mun nenää kohti, sit se suuteli mua hellästi. Sit se nopeesti heitti mut sohvalle ja piti mut siinä 5 sekkaa.
"VITTU MINÄ VOITIN." Mä katoiun Nikoo, Valle tuli huoneseen ja alko nauramaan. Niko istu mun jalkojen päällä.
"EI SÄ HUJJASIT SAATANA." Niko katto mua ja nous ylös sohvalta se sitte meni keittiöön homamaan jotain.
"Enhän, mä voitin." Valle nyökkäs. Sit meni istuun sohvalle mun viereen. "Onks teilä jotain pelei?" Mä nyökkäsin ja nousin ylös laitoin mun Nintendon mun TV:seen kiini ja irrotin ohjaimet ja otin kolmannen yhestä laatikosta sitte laitoin mario karttin päälle. annoin yhen ohjaimista Vallelle ja se nyökäs ja me sitte alotetiin pelaamaan, Niko tuli huoneseen popparit kädessä.
"UJ JUMA ANNA MUN SITTE JOINATA TEIÄT KU TÄÄ ROUNDI ON OHI!" Mä nyökkäsin.
Valle voitti tän kieroksen ja sitte mentiin kolmeen pelaajan peliin, Vallen puhelin soi. Se oli meiän äislkä.
"Valentiin? Misäs sä oot? Soitin Leevin äitille ja et sä kuulemma siellä ole."
"Mä oon faijalla." Mä kuulin ku meiän äiti höpis jotain.
BẠN ĐANG ĐỌC
Parempi rakkaus tarina ku titanic || (Jiko/Niko X Joonas)
FanfictionNoniin, vähän erilainen ku en mä tiiä halusin nyt kirjottaa tölasen! (KIRJOITUSVIRHEITÄ, KIROILUA) Eli Blind channel = Niko, Joel, Olli, Tommi ja Aleksi. Joonas fanittaa niitä. Ainut asia mitä sunpitäis tietää enen ku luet B)