▪︎ CEHENNEMİN DİBİNDE ▪︎

16 4 3
                                    

   Mehmet yemeğe geç kalmıştı. Sevgilisi Meryem ile gideceği yemeği maç yüzünden tamamen unutmuştu. Saatine baktı. Saatin 20.15 olduğunu görünce gaza asıldı. Gitmesi gereken yemek saat 19.30'da başlayacaktı. Sevgilisi Meryem ve onun tüm ailesi onu bekliyordu. Özür dilemek ve biraz beklemelerini istemek için Meryem'i aradı Mehmet. Telefon 3 kere çaldıktan sonra Meryem telefonu açtı. Mehmet tüm olanları anlatıp özür diledi ama Meryem tek bir şey dedi:

- Cehennemin dibine kadar yolun var, senden ayrılıyorum!
  
Mehmet'in gördüğü son şey bir tırın farları oldu.
     
                          ●●●●●●●●●●

    Mehmet uyandığında çok terlemişti. Saatine baktı ama kolunda değildi. Mehmet kabus gördüğünü düşünmüştü. Yataktan kalktı ama evi her zamankinden farklı geldi gözüne. Evet kesinlikle onun evi değildi bu. Hemen etrafı incelemeye koyuldu. Yalnızca bir tahta yatak ve bir kırık tahta su testisi vardı. Hava çok boğuktu. Sanki her yerde buhar halinde iltihap vardı. Ayağa kalkıp camı açmayı istedi. Ama dikkat edince cam olmadığını sadece 3 küçük delik olduğunu gördü. Deliklerden birine yaklaşıp nefes almayı denedi ama ciğerleri yandı. Dışarıdaki hava içeriden de zehirli idi. Çok susadığını farketti ve su içmek için kırık su testisini aldı. Bir yudum içti su sandığı sıvıdan. Boğazına ve midesine bir acı saplandı. Ama susuzluğu da geçmişti. Birden ayak sesleri duydu Mehmet. Kapıya doğru yürümeye başladı. Tam kapıyı açmaya yelteniyordu ki kapı ondan önce açıldı. Gözlerine inanamıyordu. Karşısındaki kişiler...

                                      Devam Edecek...
   

Karanlık YollarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin