▪︎ Eski Dost ▪︎

7 3 0
                                    

Gerçekten o idi. Mehmet'in karşısındaki kişi çocukluk arkadaşı Ramiz idi. Mehmet önce şaşkınlıktan donakaldı. Sonra korku ile geri geri gitmeye başladı. Çünkü Ramiz 6 sene önce bir çatışmada ölmüştü. Mehmet korku ile sordu:

- Sen nasıl buradasın? 6 yıl önce ölmüştün.

+ Tek ölen ben değilim. Sende öldün Mehmet.

- Ama nasıl? Buradayım, dipdiri duruyorum.

+ Hala anlamadın mı? Burası cehennem. Hemde en alt katmanı. İkimiz de ölüyüz ve ceza çekmek için buraya geldik. Ama senin ölmene çok şaşırdım. Senin daha 20 sene yaşayacağını duymuştum.

- Nasıl böyle bir şeyi bilebilirsin ki?

+ İşkence sırasında zebaniler sayım yaparken gelecek 50 yılın cehennemliklerini sayarlar. Onlar sayarken kulak misafiri oldum.

- Peki neden buradayım? Nasıl öldüm? Neden işkence çekmiyorum?

+ Hepsini sırayla anlatacağım. Sakin ol lütfen. İlk soruna gelirsek seni gizlice buraya sakladım. Ölünce Dünya-Ahiret geçidi adı verilen yerden cehenneme düştün. Sizin bildiğiniz adı ile Sırat Köprüsü. İkinci soruna gelirsek onu bilmiyorum. Bir Araştırma yapmaya çalışırım. Ve üçüncü sorunun cevabı ise işkence görüyorsun ama en hafifinden. Bu soluduğun hava, bu içtiğin su hep işkence. Ama eğer zebaniler seni bulurlarsa en ağır işkenceler yapılabilir.  Bu yüzden burada kalmalısın.

- Anlıyorum galiba. Peki buradan kaçmanın hiçbir yolu yok mu?

+ Zamanı dolmuşlar için yok. Ama sen istisna olabilirsin çünkü 20 yıl önce geldin. Belki seni buradan çıkarabilirim.

- Bunu yaparsan sana sürekli dua ederim.

+ Bunu yapar mısın gerçekten? Ettiğin her dua benim için işkencenin azalması demek.

- Tabi ki yaparım. Yeter ki Cehennemden kurtulayım.

+ Çok teşekkürler. Elimden gelen her imkanı değerlendirip seni kurtarmaya çalışacağım.

- Asıl ben teşekkür ederim. Beni buradan çıkarman yapacağın en büyük iyiliktir.

   Mehmet ve Ramiz uzun süre hasret giderdiler. Mehmet'e cehennemin tehlikelerini anlattı Ramiz. Zebaniler, kezbanlar, yılanlar, irin dereleri ve daha nice korkunç şey... Mehmet'in kurtulma ümidi azalıyordu. Böyle korkunç bir yerden nasıl kaçabilirdi ki? Ama Ramiz ona inanıyordu. Ona cesaret vererek kaçma umudu sağlıyordu. Ramiz bir anda konuşmayı bıraktı. Mehmet'e sessiz olmasını işaret etti. Dışarıdan homurtular geliyordu. Mehmet sessizce delikten dışarı baktı. Dışarıda uzun, çürümüş derili, sivri dişli yaratıklar vardı. Eliyle onları işaret etti. Ramiz sessizce Zebaniler dedi. Mehmet bu kadar korkunç olacaklarını tahmin etmemişti. Delikten bakarken aniden zebaniler ona doğru döndü ve bir şeyler konuşmaya başladılar. Mehmet korku ile geri sendeledi ve testiye çarptı. Sesi duyan zebaniler tilki gibi uzun kulaklarını havaya diktiler. Mehmet korkudan kan ter içinde kalmıştı. Zebanilerin ayak sesleri yaklaşmaya başladı. Ramiz sessizce yatağın altına girmesini işaret etti. Mehmet yatağın altına zar zor sığdı ve tam yerleşmişken zebaniler içeri girdi. Ramiz hemen başını yere eğip tek kelime etmeden durmaya başladı. Zebaniler evi aramaya koyuldu. Tam evden çıkacaklarken Mehmet kafasını yatağa çarptı ve küt diye bir ses geldi. Zebaniler hemen geri döndü ve yatağın tepesinde dikildiler. Mehmet ne yapacağını bilemez halde korku ile sonunu beklemeye başladı.

                                          Devam Edecek...

Karanlık YollarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin