-Y/n-
"This is the last announcement for gate number 4. Please, move to the last passport control." Kuuluu ison salin suurista kaiuttimista. Nyt se on menoa. Heippa Meksiko ja täältä tullaan Suomi.
Nousin ylös lentokentän odotustuolista ja otin käsimatkatavaroihin menevästä matkalaukun kahvasta kiinni. Lähdin suunnistamaan kohti porttia numero 4. Onneksi tunsin lentokentän kuin omat taskuni, olinhan täällä jokseenkin pyörinyt, joten löysin ensimmäisellä yrityksellä perille. Portilla ei ollut enää jonoa, joten menin suoraan tuonne."Hello. Can I have your passport and ticket, please?" Nainen kysyi sisäänpääsyn edessä tiskillä.
"Yeah, sure." Sanoin ja annoin sekä passini että lentolippuni hänelle. Otin maskini pois, jotta hän näkee että olen sama henkilö joka passissa on. Hän katsoi passia, sen jälkeen minua. Hän hymyili ja piippasi lentolipun lukijassa.
"Have a nice fly!" Hän sanoi hymyillen ja antoi minulle takaisin lippuni ja passini.
"Thank you." Vastasin ja menin portista sisään. Kävelin pitkää käytävää pitkin, joka meni viistosti alaspäin. Hetken kuluttua saavuinkin jo lentokoneen oviaukolle. Siinä muutama lentoemäntä toivotti minut tervetulleeksi ja kiitin heitä hymyillen. Katsoin lippuani mihin minun pitää mennä istumaan. Istuin rivillä 10. Lähdin kävelemään sitä kohti ja katsoin samalla kuinka tyhjä lentokone oli, tietysti koronan vuoksi.
"Juuri minun tuurillani siinä istuu varmasti joku pieni lapsi, joka itkee ja huutaa." Ajattelin mielessäni. Ja niinhän se olikin. Keskipenkissä istui luultavasti äiti ja hänen lapsensa keikkui ikkunapaikalla. Minulle oli siis varattu käytäväpaikka, onneksi. Siitä pystyisin helposti lähtemään vessaan, jos en enää jaksaisi kuunnella heidän juttujaan, joista en kylläkään ymmärtäisi mitään, koska he puhuivat jotai vierasta kieltä, jota en saanut selville pääni sisällä. Nostin pienen matkalaukkuni ylös niin sanotulle hattuhyllylle. Istuttuani penkille otin heti kuulokkeet laukustani, yhdistin ne bluetoothin kautta puhelimeeni ja laitoin spotifystä offlineen ladatun albumin Bring Me The Horizonilta. Näin alkoi 16 tuntinen matkani kohti Suomea.Tässä oli tosiaan eka luku, toivottavasti tykkäsitte. Jäi vähän lyhkäseks, mutta jatkossa tulee luultavasti pidempiä lukuja:)
YOU ARE READING
Rewrite The Stars | Aleksi x reader
RomanceY/n asuu ulkomailla, Meksikossa. Hän lähtee Suomeen Nummelaan tapaamaan vanhempiaan pitkästä aikaa. Nummelan prismassa hän törmää poikaan, jota hän ei ollut ennen tavannut. Nopea kiusallinen kohtaaminen jää vaivaamaan y/n pitkäksi aikaa, kunnes hän...