8."Jeon Jeongguk"

195 25 27
                                    

~
Yazar_

"Yani ne desem bilemedim... Jeon ailesinin gizli oğlu benimle birlikte yani arkadaş falan aynen hahaha."

Hızlı hızlı saçmalanan cümlelerle Taehyung'a anlamsız bakışlarla baktı Jeongguk. Arkadaş?

Tamam. Ona hayatını anlattıktan sonra böyle bir tepki beklemiyordu. Ve hala nasıl dosya olayını soracağını da.

" Şey tepkini hiç böyle düşünmemiştim. "diyerek kendini açıkladıktan sonra ayağa kalkmıştı. Çoktan burda iki saat geçirmişti ve yarım saatte anca evine varırdı.

" Artık olayları bildiğine göre... Bana ulaşamazsan endişelenme tamam mı? Şimdi benim eve gitmem gerekiyor. Yoksa beni yakalayabilirler dediğim gibi."

"Evet evet." dedi oturduğu yerden Taehyung. Çenesini kaşayarak düşünüyordu sahte deri koltuğunda.

Taehyung'un ve aşağıda Jeongguk'un üstüne giden eski iş ortağının ortak bir dosyaları çalınmıştı.

Ne zaman çalınmıştı bunu bile bilmiyorlardı. Polislere gidemezlerdi vesaire vesaire.

Ama bulmaları gerekiyordu işte. O da bunu düşünmüştü anlık. Anlık çünkü Jeongguk'un açtığı kapıyla kendine gelmişti.

"Başka bir gün bende seni tanımak isterim."

"İnternete yazarsan bulursun beni aslında."

Jeongguk kaşlarını çatarak baktığında, Taehyung Jeongguk'un içi gidecek şekilde gülmüş ve "Kim Taehyung. Seul'ün en ünlü bar sahibiyim."

Hızlı, büyük adımlarla gidip Jeongguk'un beline sarılırken ikisinin de kalpleri hızla atıyordu.

Jeongguk rahatlayarak yanağını onun omzuna yaslamış ve sarılışına karşılık vermişti.

Keşke aile telaşem olmasa da Taehyung ile böyle sonsuza dek kalsam, diye diliyordu içinden ve Taehyung ise Jeongguk ile hep böyle kalmak için gerekirse ne yapabileceğini sayısız olasılıklarla düşünüyordu.

"Eee." dedi Taehyung omzundaki kafayı olduğu yere daha da bastırıp nazikçe saçları okşarken. "Seni evine bırakayım mı?"
~
Bölüm sonu.

Eep and GuyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin