11."Jeongguk'un gerçek evine kavuşması, aşk, huzur, mutluluk ve son."

259 23 215
                                    


~
Jeongguk bir kulağında airpodsu varken son kez sırtındaki çantayı düzeltti.
Favori eşyalarını barındıran çantasını.

Kapıyı açıp etrafı kolaçan etti.

Bugün, bu gece Jeongguk Taehyung'a kaçacaktı tabiri caizse.

Taehyung'un, Jeongguk'un evine geleli iki gece geçmişti sadece. Sonunda tüm planı ayarlamışlardı.

Jeongguk gün içerisinde hemencecik ödevlerini bitirip iki kontrol arasında çaktırmadan uyuduğu için gece babası kontrole gelip gittiği andan itibaren plan başlamıştı.

On dakika sonrası babası su içip yatak odasına gitmişti.

Jeongguk, Taehyung gibi dışarı çıkmayı düşünüyordu. Çünkü kapıda güvenlik kamerası vardı. Bu yüzden tek temennisi ailesinin giysi odasının kapısını kilitlememesiydi.

Giysi odasını kilitlemeyi akıl edememelerine şükrederek ordan odasından dışarı çıktı.

Sessiz adımlarla aşağıya indi.

Arama da olan Taehyung'un arada nefesini bile tuttuğunu duyuyordu.

Giysi odasının kapısını binbir dilek ve dua ile açtığında mutlulukla dışarıda bunun içinde çığlık atmayı not etti.

Gecenin üçünde bunları yapacağı kimin aklına gelirdi ki?

Mesela bu iki gece boyunca bunu da ayarlamışlardı. En uzun kontrol arası gece üç ve gece beş arasıydı. Çünkü gece üç- sabah altı arası kontrol annesindeydi ve annesi ancak sabah beşte gözünü açıyordu zar zor. Bazen geri yatıp uyumaya devam ettiği anlar oluyordu. Ama işte işlerini şansa bırakamaz, sabah beş olmadan kaçmalılardı.

Jeongguk'u ailesi bırakmazdı ama hür iradeye sahip bir bireyi de zorla geri alamazlardı.

Bu yüzden şuanlık planın işe yaraması için bu evden çıkması gerekiyordu.

Bir not bırakmamıştı. Çünkü ailesi Jeongguk'a göre onu bile hak etmiyorlardı.

Yıllarca olması gereken bu sanmıştı. Ama değildi.

Yıllarca, çocukluğunu bile böyle yaşamıştı. Ama artık istediği gibi yaşayacaktı. Aşkını da Taehyung'u da.

Camdan sırasıyla sağ ve sol bacağını dışarı attı.

Daha yeni yere koyduğu çantayı geri takarken duvara koştu.

Çoktan otuz dakika geçmişti. - Jeongguk cidden sessiz yürüme de rekor kırdığını ve cv'sine yazması gerektiğini bile düşünmüştü-

Duvardan artık ustalaştığından kolaylıkla duvardan atlamıştı. Çantasını düzeltip hızlı adımlarla- Taehyung'a göre pıtı pıtı adımlarla- arabadaki sevgilisine yürümüştü.
Arabanın önüne gelirken çantasını önüne alıp kapıyı açmıştı.

Çantayı arka tarafa atıp kapıyı kapattıktan sonra Taehyung aramayı sonlandırmıştı telefonuna bağlı olan araba monitöründen.
(yazar: çok fakirim bilmiyorum adını mk)

Eep and GuyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin