~
"Jeongguk, merhaba. Şey ben Taehyung ve bu dördüncü ses kaydım falan. Buluşmamızın orta yerinde aniden gittiğinde ben cidden endişelendim, hala endişeleniyorum ve iki gündür sana ulaşamıyorum. Sen... İyi misin? İyisin değil mi? Yoksa ben mi yanlış bir şey yaptım?Özür dilerim. Belki de yanağından öpmem çok fazla geldi. Bilemiyorum. Jeongguk lütfen cevap ver ve konuşalım. Tamam mı? Görüşürüz. Umarım iyisindir. "
" Yakışıklı Taehyung'dan gelen diğer ses kayıtları da oynatılsın mı?"
" H-Hayır. "
Oturduğum çalışma masasından kalkıp yatağıma ilerledim. Her şey berbat ilerliyor gibiydi ama harika olması için geç değil gibiydi de. Bilmiyordum, kafam karışıktı.
Taehyung beni evime bırakmak istese de beni taksiye kadar geçirmesine izin vermiştim sadece.
O bu duruma nedense kuşkulu bakışlar atsa da dediğimi yapmıştı.
Taksi kapımı açmış ve yanağıma masum bir öpücük koyup sarılmıştı.
Biz yatmıştık ve bu öpücüğün fazla geldiğini düşündüğüm için telefonlarına cevap vermediğimi sanıyordu.
Salak mıydı neydi anlamıyorum ki?!
Her neyse. Durum tamamen ailemle alakalıydı yine.
Ceza olarak kontrol etmedikleri iki günün sorularını, toplam üç günün sorularını ve ceza olarak bir paragraf soru bankası bitirmemdi. Her testi uzun paragraflar barındıran, en az her testinde on beş soru olan soru bankasını...
İşte bende diğer günleri yarım yamalak, birinci günü yapmıştım, ikinci günde yarım yamalak falandı işte, yaptığım için götüm tutuşmuştu.
İşte kendimi bir topluluğa anlatacak olsam o anı tam olarak böyle anlatırdım. Götüm tutuşmuştu...
Telefonumu bir yere fırlatmış ve hemen testleri çözmeye başlamıştım.
Taehyung ses kayıtları atana kadar.
Ard arda telesekreterime bıraktığı ses kayıtlarının ancak üçünü dinleyebilmiştim çünkü ard arda sayısız bırakıyordu.
Bu gece ilk tanıştığımız yere, o bara gidecektik. O odada beni bekleyeceğini söylemişti ama saat belli değildi. Büyük ihtimalle onun için ulaşmaya çalışmıştı ilk...
İşte şimdide oraya gidebilmem için bitirmem gereken yirmi testime baktım.
Telefonu kapatıp geri onlara döndüm.
Oraya gidene kadar çıldıran bir Taehyung beklemiyordum. Veya ben telefonu kapattıktan sonra sayısız kez gelen aramaların benim soyadımı öğrendiği için olduğunu da bilmiyordum.
Öğrenmiştim, en acı şekilde.
~
Bölüm sonu.Cnm sıkıldı cidden. İnsanlar nasıl uzun bir şeyler yazıyor?
Acilen bitireceğim sanırım bunu ya 😭Nasıl gidiyor? bir şeyler diyin...
:(
Kendinize iyi bakın!
♡