Bölüm 7 - Bugün büyük gün !

45 6 4
                                    

BENCE BU BÖLÜM ÇOK EĞLENCELİYDİ . UMARIM SİZDE BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR GALP GALP  :D 


İlk başta şaşırsada sonradan duygularını ele vermeyip ifadesiz bir yüzle dediklerimi kabul etti. Ailemi geri kazanmak için elbette aklımda planlarım vardı. Ama bunları tek başıma yapamazdım. Barkın yanımda doğru. Ama yinede  daha fazla kişiye ihtiyacım var .Bu yüzden telefonla arayıp Bensu, Sırma ,  Serra ve Tuncay'ı aradım. Kısa bir özetle herşeyi anlattıktan sonra, beni kırmayıp kabul etmişlerdi. Bir süre sonra tam kadro buradaydık. Yani benim odamda. Sırma kulağıma 

'' Bu Barkın da kim ?  Çok yakışıklıymış . '' 

''  Aman Sırma bari şimdi yapma . ''  Diyip gözümü devirdim.  Genellikle Sırma'ya aramızda '' Bayan  Merak'' deriz.   

Bensu :


'' Ay hadi Bahar. Çatlatma insanı. Anlat şu planıda sende rahatla bizde . '' 

'' Kızım söylüyorsan söyle şunu . Sende insanı meraklandırmayı pek seviyorsun.  '' Diyerek  Bensu'ya destek çıktı  . 

''  Tuncay'a katılıyorum. ''   Serra'nın bunu demesiyle gözlerimi devirdim.  Tuncay ve serra  kardeş gibi olmasalar birbirlerinden hoşlandıklarını düşünürdüm.  Aralarında her zaman tuhaf bir bağ vardı.  Tuncay , Serra , Sırma ve Bensu meraklarından çatlamak üzeredelerdi. Ama Barkın ifadesiz bir suratla bana bakıyordu. Ama gözlerinde  anlat artık der gibi bir ifade vardı . Onları daha fazla meraklandırmamak daha doğrusu beni pataklamamaları için yatağımın üzerine çıktım ve konuşmaya başladım. 


'' Saygı değer arkadaşar ! Burada önemli bir görev için bukunmaktayız ! Hepinizin bildiği üzer-'' 

Sözümü kesen şey Sırma'nın bana fırlattığı yastık idi. Gözlerimi devirdim ve konuşmaya devam ettim.  

'' Hepinizin bildiği üzere bugün burada ailemi tekrar geri getirmek için bulunmaktayız. Bu önemli görev için elbet aklımda planlar var. Ama tam olarak yok . Var ama yok. Yok ama var , gibimsi birşey .  Alkışa gerek yok. '' 

Diyerek yataktan indim . Hepsi yüzüme uzaylı gören masum köylü gibi bakıyorlardı.  Benden iyi siyasetçi olur ha bi ara bunu düşünüceğim. 

'' Bumu yani süpersonik planın ?  '' Dedi Sırma. 

''  Süpersonik değil sikimsonik demek istedin herhalde. ''  Dedi. Kibar ( ! ) arkadaşımız Bensu.  Pardon Bensu dedim Küfürbaz Haydo olacaktı. 


'' Neyse susunda anlatıyım  şşhh.   Ses kess ''  Elimi ağzıma götürerek susturdum onları . Barkın beni muzhip bir şekilde izliyordu.  Devam ettim. 

''  Nasıl olacak pek bilmiyorum. Ben ortaya fikirler atacağım sizde bunu geliştireceksiniz. Aklımda şu var.  Annem ve babamın içeceklerine hap koyucağız. Ama tabiki de zararsız olacak. Sadece 1 saatlik felan baygın kalacaklar. Onlar baygın olduğu süre içinde ellerini kollarını bağlayıp onları eski hallerine getirecek türden bir konuşma ve slayt hazırladım . Tüm bunlar 24 saat içerinde olmalı . Çünküüü ??  '' 

Kızlar hep bir ağızdan 

'' 24 saat sonra final maçı varrrrr !! ''   ( volyebol. ) 

'' Aynen öyle. Ve ben bir maç daha ailem yanımda olmadan geçirmek istemiyorum.  Bana destek çıkmalarını istiyorum . Kazandığımda kupayı değil ailemin seninle gurur  duyuyoruz ! sözcüğünü istiyorum. Ben eski  bizi izliyorum.  Bu yüzden hadi iş başına ! ''   Ailemin elini kolunu bağlamamın sebebi beni dinlemerini sağlamaktı. Çünkü biliyorumki umursamaz ebeveyinlerim elleri kollara özgürken beni dinlemezlerdi.  

CEHENNEME BİR ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin