KISA BİR BÖLÜMDÜ. ÇÜNKÜ VOLEYBOL MAÇIM VAR VE GEÇ KALMAK İSTEMİYORUM.
AMA YİNEDE GÜZEL OLDU BENCE. BU BÖLÜMDE BARKIN'IN DUYGULARI AÇIĞA ÇIKIYOR
. BARKIN'dan....
'' Ne diyon lan sen ? Onun hiçbir şeyi yok ! Basit bir bayılma. Öyle değilmi lan ? Söylesene . ''
Artık kendimden geçmiştim. Bunları söylerken doktorun yakasına yapışmıştım. Siktiğimin yavşağı ne tümöründen bahsediyor ? Doktor susuyordu. Hiç birşey demiyordu. '' Konuşsana lan ! ''
'' Bakın biliyorum çok zor bir durum. Fakat geç kalmış sayılmazsınız. Hemen ameliyata alırsak tehlikeyi atlatır. ''
Başımı sallamakla yetindim. O kadar ağır gelmişti ki bu sözler. Taşıyamıyordum. Benim huzur kaynağım , neşeli , sevecen , deniz gözlü meleğime hiçbir şey olamaz. olmiyacak. Olursa o herkesi sikerim. Suçu olmuyanlara niye karışıyorum bilmiyorum ama öyle işte. Önüme geçen herkesi yerle bir ederim. Yaşıyamam. Aldığım nefesler bana haram gelir. Tek umudum oyken tek varlığım oyken onuda diğer herkes gibi kaybedemezdim. Kaybetmiyeceğim zaten. Ameliyatını olacak ve herşey eskisi gibi olucak. Yine kulağıma cırlamaya , mavi gözleriyle gülümsemeye , etrafa özelliklede bana mutluluk vermeye devam edecek. Etmeli.
Kapıyı açtım ve uyuyan Bahar'ı izlemek üzere yattığı yerin yanındaki koltuğa oturdum. O kadar masumdu ki... Ben onun her zerresini muhtaçken bir tümör lanet olası tümör ona nasıl zarar verebilir? Yüzüne baktım... Yanakları herzaman uyuykenki gibi al aldı. Onun haberi yok bilse kafamı gözümü beynimle götümü yer değiştirir ama , her akşam odasının yanındaki balkona tırmanıp onun öelek gibi uyumasını izliyordum. Odası alçakta olduğu için kolaylıkla tırmanabiliyordum. Onu inceleme fırsatım çoğu kez elime geçmişti ve bende o fırsatı fazlasıyla kullanmıştım.
Sağ yanağında kızgınken çenesi kasıldığında ortaya çıkan gamzesi var. Bu onu fazla seksi gösteriyor. Sağ kipriği sol kipriğine göre daha gür. Gülünce gözleri kısılıyor ve mavi gözleri ışıldıyor. Yüzüne yakışan minik burnu o nu o kadar paha biçilemez şekilde güzel vee sevimli kılıyorki...Ve gülünce gülümseyince değilde kahkahalarla gülünce yine dediğim gibi gözleri kısılıyor ve hafif öne doğru gidiyor bedeni. Gözlerini devirdiğinde sağa doğru deviriyor.
Uyurken ise.. Yanakları ve dudakları kızarıyor. Aynı şey ağlarkende geçerli. Ağlarken o kadar güzel oluyorki. Ama yinede ağlamasına kıyamıyorum. Elini tuttum.'' Ben buradayım. Aç gözlerini. Ölürsen felan seni öldürürüm. Ölmek gibi bir hata yapma sakın, külahları değişiriz vallah. Ahh ne diyorum . Kısaca hemen şimdi uyanıyorsun. 5 e kadar sayıcağım.
1...
2...
3..
4..
Vee 5.Elini tuttuğum elinin baş parmağı güçsüz bir şekilde elimi sıktı. Bu onun bilincinin açık olduğunun göstergesiydi. Buda bir işaretti. Dışarıdaki annesi babası ve arkadaşları vede kardeşi telaşla bekliyorlardı. Birazdan içeriye doktor girdi .
'' Hastamızı ameliyata alıcağız '''' Az önce parmağını kıpırdattı . Bu bilincinin açık olduğunu gösterir değil mi ? ''
'' Evet. Söylediklerini şuanda duyuyor ama cevap vericek kadar kendine gelemedi. Dediğim gibi ameliyattan sonra inşallah iyi olacak. ''
Demek söylediklerimi duyuyordu.
Yattığı yataktan sedyeye koydular ve ameliyat odasına doğru ilerlediler.Peşinden gittim. Ve elini tekrar tuttum.
'' SENİ SEVMEYİ SEVİYORUM. BENİM OLMANI SEVİYORUM. İYİKİ BENİMSİN . İYİKİ BENİMLESİN. İYİKİ SENİNİM . İYİKİ SENİNLEYİM. İYİKİ BİZİZ HERŞEYİM...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEME BİR ADIM
Novela JuvenilGözlerini üzerimde hissediyordum... Ama bakışlarında bir değişiklik vardı.Daha samimi,daha sevecen , kahverenginin en güzel tonu olan gözleri , şimdi daha bi güzeldi. Yüzüme düşen saçı yavaş hareketlerle kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ve muhteşem ol...