ARKADAŞLAR YAKLAŞIK 13 GÜNDÜR HİKAYE YAZMADIM. ÇÜNKÜ YORUM VE VOTE SAYISI ÇOK AZ. VE BEN GERÇEKTEN HERŞEYDEN ÇOK ÇABUK SIKILAN BİR TİPİM . HİKAYENİN DEVAM ETMESİ İÇİN LÜTFEN YORUM VE VOTELERİ YÜKSEK TUTUN .
Sırma'nın cırtlak sesiyle attığı çığlık atmasıyla hepimizin onun üzerine çullanmamız bir oldu. Sonunda üniversite sınav sonuçları açıklanmıştı. Şuanda heyecandan götüm tutuşuyordu. Daha fazla dayanamayıp '' Nereyi tutturmuşuz söylesene kodumun malı '' Dedim. Bakın bu kurduğum cümle izerine sırıttı. Ona ölümcül bakışlarımı atıp Sırma'ya döndüm. Bizi sabırsızlandırmaya bayılıyordu aptal.
'' Söylüyorum...
Söylüyorum...
Söylüyorum..
Ve...
Söylemiyorum ''Sırma'nın bunu demesiyle Tuncay Sırma'ya en alasından bir şaplak attı. Tuncay kankime beşlik çaktım.
Sırma '' Ne vuruyon be ! Beynimi deştin '' Diye bitmek bilmeyen cırlamaları ardından nihayet sustu ve kanepenin üzerine çıktı .
'' Tutturduğumuz yerler... ' Boğazını temizleyip sırtını dikleştirdi ve devam etti. '' Ben , Serra , Bensu ***** üniversitesini. Tuncay **** üniversitesini . Barkın ve Gökalp ise ****** üniversitesini ''Cümlelerini bitirmesiyle çığlık atarak sevinç nidaları yaptık. Gökalp ise harlem shake yapıyordu. Evet aramızdan bazıları farklı yerleri tutturmuştu. Ama üniversitelerimiz birbirini yakındı. Ve en azından aramızda boşta kalan yoktu. Kanepenin üzerine çıkıp maymun taklidi yaptım. 2 dakika kadar böyle dans etmenin ardından durdum ve etrafıma baktım.
Hepsi durmuş beni izliyorlardı. Sessizliği bozan Gökalp oldu
'' Lanet olası bir dansı var . Hadi gidelim gençler. '' Gökalp yine bizi kahkahalara boğmayı başarmıştı . Abimin boşluğundan yararlanıp sırtına çıktım. '' Üniversiteli taşıyorsun sırtında hüloğğğ '' Diye çığlık atmaya başladım. Abim ise hiç istifini bozmadan beni sırtından attı. Ben somurturken o ise saçlarımı karıştırdı . '' Aferin sana cadım. '' Dedi ve beni koca kıllı kollarının arasına aldı. Tamam belki abartıyor olabilirim o kadar kıllı değil ama ona böyle diyip gıcık etmeyi seviyorum.
Abimin kollarının arasından sıyrıldım . Ona sırıtarak Barkın'ı gösterdim. Oda beni çok iyi tanıdığından yapacağım şeyi anlamıştı. Yapma sakın diye beni uyarsada . Görkem kankimin yanına gittim ve kulağına yapacağım şeyi fısıldadım. Oda hemen onay verdi ve sessiz adımlarla Barkın'ın arkasına geldik. Elimle 1... 2... 3... ve vur dediğimde ikimizde Barkın'ın popsuna tekmemizi geçireceğimiz sırada birbirimizin ayağına takıldık ve düştük. Ben lanetler okurken herkes bizim bu halimize kahkahalarla gülmekle meşguldü
Baştada Barkın başı çekiyordu. Sinirlenmiştim ve hiç iyiye işaret değildi. Sinirlenince kendime hakim olamazdım. Barkın'a çerme taktım ve ayağından tutarak havuza doğru süürkledim. Hayvan gibiydi bu yüzden taşımakda zorlanıyordum.
' Yapma Bahar sikerim . '' Diye tehdit etsede sırıtmakla yetindim . Arada bir '' Ya yaa tabi tabi. '' Diye onu geçiştiriyordum . Havuzun yanına geldik. Sinsi sırıtışımı yüzüme yerleştirdim. Bir hamleyle onu havuza itiyordumki bileğimi tuttu ve birlikte havuzu boyladık. Lnaet olsun ! Su korkum olduğunu biliyordu. Hemen telaş yaptım ve çırpınmaya başladım .Barkın ise kolumdan tutup beni havuzun yüzeyine çıkardı. Ve kollarını bana sardı . Gözyaşlarım benden habersiz gözlerimden akıyordu. Yatıştırır bir ses ile '' Korkma buradayım . Korkularını birlikte yeneceğiz. Su korkmanı gerektirecek bir şey değil. Ben varken sana kimse zarar veremez. '' Hıçkırdım. '' Şhh sakin ol güzelim. O hırçın kıza ne oldu ? ''
Biran duraksadım. Sonra konuşmaya devam ettim. Fısıltıyla '' Benim en savunmasız anlarımı sadece sen görüyorsun. Bu iyi değil. Güçsüzlüğümü bilmemen gerekiyor . '' Ağlamaya devam ettim. Aslında onun yanındayken güvende olduğumu biliyordum. Bana zarar gelmiyeceğinide. Ama bu halimi görüyor diye fazlasıyla utanıyordum.'' Her insanın savunmasız olduğu anlar vardır. Zayıf noktasıda. Utanmana gerek yok. Herkesin korkuları var. Korkularını birlikte yeneceğiz. Yenmessen seni sikerim . ''
'' Al işte tüm havası kaçtı. Bok vardıda küfür ediyon demi ? '' Dedim. Tapılası kahkahalarından attı.
Ben ise içimden düşünüyorum sanarken yine herşeyi bok yapıp dışıma vurmuştum düşüncelerimi. Gerçi banane amk . Başta o kaçırdı romantikliği. Gerçi romantiklik bize göre değil . Kollarını bana biraz daha sardı. Bu yakınlaşmamızdan dolayı kızardığıma yemin bile edebilirdim. Kan tüm yüzümü kaplamıştı eminim. Başımı yere eğdim. O ise baş parmağıyla çenemden tutup ona bakmamı sağladı.
'' Utanınca kızaran yüzzünü seviyorum . Olduğundan daha masum gözüktürüyor seni '' İyice kızardım. Bu sözleri söyleyen Barkın mıydı ? Bu çocuğun kafasına kesin bir şey düştü. Dayanamayıp kafasını eydim. Ve incelemeye başladım. Bana anlamaz bakışlar atıyordu . Gülerek '' Bu kadar romantiklik senlik değil. Kafana birşey düştümü diye bakıyordum '' Dedim.Barkın '' Salaksın. '' dedi. Ben ise laf altında kalır mıyım ?
'' Manda ''
'' Öküz. ''
'' Orangutan. ''
'' Eşek.'''' Sıçmık. '' Bunu dememle saçmaladığımı farkettim. Oda bunu farkında olmuş ollmalıki güldü. Bende güldüm.
Gözlerini üzerimde hissediyordum... Ama bakışlarında bir değişiklik vardı.Daha samimi,daha sevecen , kahverenginin en güzel tonu olan gözleri , şimdi daha bi güzeldi. Yüzüme düşen saçı yavaş hareketlerle kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ve muhteşem olan o mükemmel sesi sessizliği bozdu. '' Arı gibisin'' dedi . Dediğin şeyden anlam çıkaramadım . '' Ne alaka '' '' Her ne kadar tatlı olsanda , yani balın olsada beklenmedik şeyler yapıyorsun.Beni sürekli şaşkına uğratıyorsun. Tıpkı bir arının bir insanı hiç beklenmedik bir anda sokması gibi .'' dedi bir an durdu ve devam etti '' Ah sanırım bundan sonra sana arıcık diceğim. Beni bu cehhennemden , içimdeki şeytanda yanlızca sen kurtarabilirsin . Cehheneme bir adım kala beni durdur ve cennetine al.. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEME BİR ADIM
Genç KurguGözlerini üzerimde hissediyordum... Ama bakışlarında bir değişiklik vardı.Daha samimi,daha sevecen , kahverenginin en güzel tonu olan gözleri , şimdi daha bi güzeldi. Yüzüme düşen saçı yavaş hareketlerle kulağımın arkasına sıkıştırdı. Ve muhteşem ol...