Bölüm 13- okulun ilk günü

36 3 2
                                    

'' Baharr! Uyan artık.

'' Hadi lan anca göt büyütüyon. '' Küfürbaz haydonun başımda söylenmelerine karşın zorla gözlerimi açtım. Sabah olmuştu. Hem ben ne ara uymuştum ki ? En son yaşanılanlar aklıma geldi. Barkın'ın o sözleri..

Barkın onları demesinin ardından cevap verememiştim bir süre tepkisiz kalmıştım. Barkın elini gözümün önünde aşağı yukarıda hareket ettirince kendimi gelmiştim. Zaten o anın büyüsünüde bozan sevgili ( ! ) Serra olmuştu. Film izliyeceğiz diyerek aramıza girmiş. Ve sonrada nasıl bir anı bozduğunun farkına varmış olmalı ki . Siz devam edin diyerek sinsi sinsi sırıtmıştı. Yüzüm kızarırken Barkın araya girdi ve '' Önemli değil konuştuk zaten . Hadi film izleyerek aramızdan çıktı ve salona doğru ilerledi . Bende arkasından gidecektimki Serra

'' Barkın'la ne ara bu kadar yakın oldunuz ? Sevgili misiniz ? Az önce ne konuşuyordunuz ? '' Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim ki devam etti.

'' Dur dur. Hiç konuşma bir ara kızlar gecesi yapıcaz ve herşeyi ünlemine noktasına kadar anlatacaksın. İtiraz istemiyorum. ''

Serra'yı tanıyan herkes dediğim dedik olduğunu bildiğinden ağzını açamazdı. Açtığı zaman ise direkt sizi sustururdu zaten. Bende bunu bildiğimden kafamı salladım ve salona doğru ilerledim. Hep birlikte film için yerleşmiştik. Sırma benim yanıma oturmutu. Barkın Sırma'ya kaş göz yaparak bir şekilde onu kaldırdı ve benim yanıma oturdu. Ve filmin geri kalanlarını birlikte izleyerek geçirmiştik. Sanırım o arada uyuya kalmıştım.

'' Lan daldın gittin yine. Kodumun salağı uyan diyoz . ''

'' Of be tamam uyandım. Uykumun içine sıçmasan olmazdı dimi Bensu ? ''

Yaşlı kadınlar gibi suratını buruşturup

'' Terbiyesiz . Az benim gibi imana gel . Bak ağzıma hiç küfür alıyor muyum ben amk ? '' dedi.

Ağzımı açıp yanıt vereceğim sırada Sırma'nın sırtına çıkmış koşarak buraya gelen Serra'yı görünce sustum. Allah'ım hiç büyümiyecek miydi bunlar ? Odamın kapısından çarpa çarpa sonunda içeriye girebildilmişlerdi. Sırma Serra'yı sırtından benim üzerime attı. Tiz bir çığlık attım. Ardından Sırma'da Serra'nın üzerine atladı. Bensu hiç durur mu ?

Oda Sırma'nın üzerine atladı. Altta mağdur kalanda ben olmuştum yine.

'' Lan kalksanıza üzerimden camışlar. '' dedim. Ciddiyim ne göt var bunlarda nefes alamıyorum resmen .

'' Kalkmazsanız çığlık atarım. '' Bir an kalkacak gibi oldular. Çünkü çığlıklarımın tizliğinden hepsinin haberleri var. Boğazımı temizledim ve atabileceğim en tiz çaığlığı attım. Kızlar kulaklarını kapattılar hemen. Tuncay koşarak odamın kapısından içeriye girdiğinde

'' Lan ödüm bokuma karıştı. Ne bok yiiyonuz ? '' dedi. Ne kadarda kibar dimi? Aynı ben . O dğeilde herkes bizim evde miydi ? Sanırım film izlerken uyuya kalmışlardı onlar benim gibi. Herkes bizdeyse Barkın nerede?

'' Tuncay kamki benim bir suçum yok mağdurum. Yardım ette kalksınlar üzerimden.''

Tuncay omuz silkti. Heh kurtarıcım geldi. Çok yaşa Tuncay! tuncay ağır adımlarla buraya gelirken yatağın üzerine çıktı. Ardından da en üste Bensu'nun üzerine oturdu.

'' Allah'ım bir tane akıllı insan gönder. Sende mi Tuncay ? '' dedim.

Kapı hayvan bir şekilde açıldı ve içeriye Görkem girdi.

'' Kanka son umudum se- '' Demem kalmadan Görkem bizim bu halimizi görünce hemen gözü aydınlandı.

'' Ooo kulecilik bayılırım. '' dedi. Kulecilik nedir lan ?

CEHENNEME BİR ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin