Sonunda Ali ve Nazlı dünya evine girmişti her şey o kadar hızlı gelişmişti ki her zamanki gibi yanında bir ailesinin olduğundan emin olmuştu akşam olmuş düğünde sona ermişti Açelyanın elinde takılar vardı herkes tarafından tebrikler almışlardı Beliz hemen söylemesi gereken bir şey varmış gibi heh diyip ilgiyi kendisine çekti.
- Immm şey balayına 3-4 gün sonra gitme şansınız var mıdır acaba? Çünkü bir vaka var ve eee önemli beyin vakası bir de yatırımcılarımızdan birisi ve mucize doktorun onu tedavi etmesini istiyor yine Muhsin Bey sizinle beraber halletseniz siz olmaz mı?
Ali böyle düşünüldüğü için çok mutlu olmuştu mucize doktor oydu öyle anılıyordu zaten insanlara yardım etmekten asla çekinmezdi ama Nazlıya da sormak lazımdı artık 2 kişilerdi
- Böyle düşünmenize çok sevindim Beliz Hanım ama Nazlıma da sormam lazım o ne derse o
Bu sözde Nazlının gururunu okşamıştı ve kocaman gülümsüyordu Doruk yine espri yapıp Cefam sende şimdiden başladın hanım köylü olmaya ha dedi gülüştüler ve Nazlıya döndüler
- Eee Nazlı ne diyorsun kocan sana bıraktı son sözü dedi Ferman
- Birilerin örnek almasını temenni ediyoruz dedi Beliz
- Beliz hanım hiç fark etmez ha bir iki gün önce ha sonra ne olacak tabii ki geliriz ve kocam da hastanızı en iyi şekilde tedavi eder gülümsemişti mutluydu
Fermanın kucağındaki Leylanın gülümsemesi kahkahaya dönünce herkes doğal olarak ona döndü pembe elbisesinin içinde çok tatlı gözüküyordu babasının kucağındaydı baktıkları zaman Aliyle gülüp oynuyorlardı bir kere daha anladılar Alinin çocuk sevgisini bir kere daha tamam dedi Nazlı bu adam benim çocuğumun babası olabilir diye düşündü Ferman kravatını çıkarıp Leylaya verdi ve beraber bir yere gittiler Ferman piyanonun başına oturdu ve Leylayı da kuyruklu piyanonun üstüne oturttu sonra da çalmaya ve Belizin gözlerine bakaraktan parça söylemeye başladı (Cem Adrian Ben Seni Çok Sevdim)
Ekip çok şaşkındı Belizin gözleri doluydu Ali ve Nazlı bakışıp duruyordu sanki Ferman hoca onlar için seçmişti gerçekten onları anlatıyordu Ferman da çok içten çalıp çok içten söylemişti bitirdiğinde herkes şaşkındı ama sonra alkışladılar Ferman bando takımını yolladı. Beliz nihayet kendine geldiğinde sevdiğinin yanına gitti sakın sana olan sevgimi sorgulama dedi Ferman ve sarıldı onlar sarılırken Leyla ben de buradayım der gibi huzursuzlanmıştı Beliz gülümsedi Ferman ben seni de çok seviyorum küçük aşkım dedi ve kızını kucağına aldı. Düğün yerinin girişine kadar gittiler Nazlı da gelecekken Ali durdurdu ve arabayı önüne getireceğini söyleyerek gitti Fermanla beraber gidip arabaları getirdiler müstakbel eşini de yanına alarak oradan uzaklaştı.