Bu yaptıkları karşısında şok olmuştu Nazlı ama kendine çabuk gelmeliydi o da bunu istiyordu ve ev yalnızca onların değildi yavaşça Alinin yanına sokuldu sıcaklamıştı yanııyordu ikisi de kısık ve yutkunmalı bir ses tonu ile konuşmaya başladı
- Ali senin evine gidelim mi? Biliyorum o kadar şey hazırlamışsın ama Demir gelebilir onun da evi ya
- Nazlı hayır gitmeyeceğiz çünkü gelmeyecekler Açelya ve Doruk nöbetteler normalde sende nöbetteydin fakat bugünden sonra gidip konuşunca hepsi seve seve kabul etti Demir hem sana kendini affettirmek hem Açelya hemşire ile konuşmak için ve barışmak için yakınında olmaya karar verip kaldı onun dışında yeğenim için diye de ekledi yani yalnızız
Bunu derken dip dibe girmişlerdi Nazlı da Ali de baya etkilenmişti Ali ellerini Nazlının beline doladı dudaklarında da mesafe vardı
- Nazlı ben seni istiyorum çok özledim
Nazlı bu kelimeleri duyan kulaklara inanamadı ama Ali demişti o da istiyordu o da sevmişti hemen cevap vermesi gerekliydi
- Söylemen hata istediğin zaman alabilirsin sevgilim ben tamamen sana aidim ruhum da bedenimde senin bende seni istiyorum
Bunu duyan eli yavaşça Nazlının dudaklarını alır ve öpüşmeye başlarlar Alinin ellerinde Nazlının vücudunda geziniyordu yavaşça üstündeki ceketi ardından t-shirtü çıkartırken Nazlı durdurur odamıza gidelim der ama kabul etmez Ali boynuna geçer ve öpmeye devam eder Nazlı da bu sırada çıkarmaya başlar iç çamaşırları kalınca Ali Nazlıyı havuza yönlendirir şaşa kalır Nazlı ve beraber girerler alışana kadar meyvelerden yiyip öpüşmeye devam ederler Ali ağzına üzüm alıp Nazlıyı öpmeye başlar bu sırada masaj yapmayı da iptal etmiyorlardır sonunda ikisi de hazır hale gelince Ali giriş yapar şaka bir yana sudayken birlikte oluyorlardır ikisinin de çok hoşuna gitmiştir bu durum Nazlı ile Ali inliyordur hiç durmamıştır Ali en son Nazlı kucağında havluyu sarılı bir şekilde çıkarlar ve eve doğru giderler bu sırada Nazlı Alinin dudaklarını sömürücesine emmeye başlar Alinin de bir eli Nazlının belinde bir eli çıplak kalçalarındadır alt taraftaki işine devam ediyordur aynı zamanda önce mutfağa giderler orada köpek pozisyonunda yaparlar yarım saat kadar sonra kucaklar ve salona geçerler Nazlıyı ters bir şekilde kucağına oturtur Ali bir süre öyle devam eder sonra arkadan giriş yapar ve öyle devam eder sonra kucağında duvara yaslayarak devam eder Ali yorulmak bilmiyordur her seferinde daha da hızlanıyordur bunula orantılı olarak inlemeler de artıyordur Nazlının da durmak gibi bir niyeti yoktur Aliye devam et aşkım durma falan diyordur en sonunda yatak odasında devam etmeye karar kılan çiftimiz oraya varırlar Ali Nazlıyı kapı ile kendisi arasına alır önce kucaktayken sonrasında ayakları yere basacak şekilde sonrasında ise arkadan giriş yapar Ali ikisi de çok zevk alıyordur şu anda Nazlının da Alinin her yerinde birbirlerinin imzaları vardır en sonunda yatakta devam etme kararı alırlar ama Alinin komodinde duran telefonu çalmaya başlar.....