HEPİNİZE MERHABA ARKADAŞLAR SİZE BİR KAÇ AÇIKLAMA YAPMAK İSTEDİM
Aslında ben bunu ilk başta Alnaz hikayesi olarak açmak istedim ki kafamda 33 bölüm kadar vardı final yapacaktım kurgulamıştım ama kendi istediğim şekilde devam etmedi hikayelerim diğer okuyuculara göre çok beğenilmiyordu ve monotonlaşıyordu bende değiştirmek istedim babamla problem yaşadığım bir dönemde annemle de garip ilişki içerisindeydim insanların aksine Ferda karakterini çok seviyordum sempatik geliyordu Aliye karşı tepkileri normal geliyordu ama gidişi ve işlenişi bana biraz yanlış yapıldı gibi geliyordu hem ters köşe olmasını hemde mutsuz bir son olmasını istedim zaten hikayede de mutsuz bir son vardı Ferda ve Adil için.
Ben Adil hocanın Ferda ile Ali arasında kalma çelişkisini izlemek isterdim açıkçası Ferdanın acısını anlamasını hatta ekibin bile bu konuda destek sağlamasını çocukluk arkadaşım dediği geldiği zamandan beri de yanında olan Belizin de arkadaşının yanında olmasını Açelya ve Nazlı gibi olmalarını istemiştim aslında. Alinin empatiyi öğrenmesini Ferdayı kullanıp Fermanla birbirini düşüren Tanjuya ise yine Ferman ile Ferdanın Belizin de desteğiyle güzel bir ders verip had bildirmelerini isterdim. Tanju karakterini sevmiyorum vicdan ve merhamet gibi duyguların varlığından haberdar olduğunu düşünmüyorum.
Herkes Doruk ile Ferda diyordu eğer gitmeseydi de bağlarlardı diye düşünüyorum ama şöyle bir durum var birisi hayatının uzunca bir süresini erkeklere karşı mesafeli veya tam tersi dibinde gürültülü geçirmiş birisi babası kara kutusu onunla olan problemlerini aşmadan yaşadığı ilişki toksik olur. Keza Doruk da öyle kendi içinde daha bitiremediği şeylerden dolayı çevresinde kimseyi istemediğinden hırçınlaşan bir tip ikisi de toksikleşirdi Ferda Doruğun ameliyat oldu zamanda yakınlaşabilirdi ama birbirine o kadar uç iki karakter ki yaşayış biçimleri o kadar farklı ki birlikte gerçekten mutlu olurlar mıydı?
Ki keza ben Doruk ve Ferdanın farklı partnerlerle olması gerektiğini düşünüyordum Doruk Harika gayet güzeldi daha erken girebilirdi bence cilveleştiklerini flörtleştiğini ekibin Doruğun yaptığı gibi gülüp dalga geçtiğini görebilirdik hoş olurdu.
Ferdaya gelmesini istediğim partner ise özellik olarak Adil hocayı aratmayan hatta bu nedenle Ferdanın bırakır korkusuyla yaklaşamadığı ama zamanla aştığı bir kişi isterdim empati yeteneği yüksek Ferda ile hikayeleri benzer olsun yaralarını beraber sarsınlar fenotip olarak da Gönül Dağındaki Kenan canlanmıştı gözümde ( Serkan Kuru )
Devam edip etmeme konusunda çok kararsızım bir sürü taslak bölüm var fakat birbirinden bağımsız oluştu aklımda geldikçe yazdım bağlamadım ne yapmam gerekli sizce?