15

2.5K 77 65
                                    

(üçüncü şahıs (o) olucak bu bölümm)

Taehyung  Jungkook'un fermonları  yüzünden kızgınlığa girmişti kalbi  deli gibi atıyordu. Yaklaştı omegaya. Kendini zor tutuyordu.Yavaşça dudaklarına doğru eğildi küçük bir buse kondurdu . Bu buseden sonra daha sert bir şekilde dudağına yapıştı  deli gibi öpüşmeye başladılar. Yavaşça Omeganın üstündeki  gömleğin düğmelerini açmaya başladı Jungkook'da aynı şekilde Taehyung'un gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı alfa sıkılmış olucak ki gömleği ikiye ayırıp omeganın şişmiş olan göğüs uçlarına yöneldi sert bir şekilde etmeye başlamıştı  Jungkook'un beli yay gibi gerilmişri Taehyung yavaşça aşağı doğru kaydı kumaş pantolonu omeganın şişkinliğini belli ediyordu. İlk önce düğmesini açtı sonra fermuğarını indirdi aşağı boxerının üstünden belli oluyordu ıslaklığı ilk önce kumaş ile birlikte öpücük kondurmays başladı sonra arada kalan kumaş parçasını aşağı indirdi omeganın erkekliği sızlıyordu yavaşça ağzına aldı küçük penisi dili ile ucuna baskı uyguladı ve his güller yapmaya başlamıştı omega ise inlemelerini bırakıyordu odanın içine bir kaç git gelsen sonra yüzme boşalmıştı alfanın dili ile ağzının kenarındaki omeganın sıvısını yalamıştı.
"Tatlı" demişti alfa omega ise kızarmıştı Jungkook artık kendini tutamazdı alfayı deli gibi istiyordu. Jungkook bi anda yapıştı dudaklarına alfanın  hızlı bir şekilde alt dudağını emeye başlamıştı.  Taehyung'da ayak uydurdu omegaya. Nefes almak için ayrılmışlardı  dudakları şişmişti öpüşmekten Jungkook bir hamle ile alfayı yatağa atıp üstüne çıktı.

 Nefes almak için ayrılmışlardı  dudakları şişmişti öpüşmekten Jungkook bir hamle ile alfayı yatağa atıp üstüne çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung şaşırmıştı beklemiyordu böyle bir şey olmasını omega Taehyung'un erkekliğini bastırıyordu kendini   Jungkook'un kalçaları alfanın erkekliğini sürtüyordu bu da alfayı deli ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Taehyung şaşırmıştı beklemiyordu böyle bir şey olmasını omega Taehyung'un erkekliğini bastırıyordu kendini   Jungkook'un kalçaları alfanın erkekliğini sürtüyordu bu da alfayı deli ediyordu. Alfanın elleri Jungkook'un kalçalarına doğru yavaşça ilerledi. Taehyung'un soğuk elleri omegayı irkitmişti.  Alfanın parmağı Jungkook'un dar deliğini okşarken  parmağını yavaşça içeri doğru soktu.

{Yaoi'nin adı room to room }

Omega bu ani hareket ile acı bir inleme sunmuştu odaya
"Lütfen yavaş yap acıyor"
"Merak etme yakında iyi hissetiricek gerilme sakin ol"
"Demesi kolay o parmak senin göt deliğinden içeri germdi" deyip dudaklarını büzmüştü.Çok tatlı görünüyordu Taehyung'un gözünde omega, büzülmüş olan dudağına ıslak bir öpücük konudur alfa . İşaret ve orta parmağı ile omeganın dar deliğine git gel  hareketleri yapmaya başlamıştı gittikçe genişleyen deliğe yüzük parmağını sokar sokmaz omega boşalmıştı

Omega başını Taehyung'un omzuna gömüş  hızlı bir şekilde nefes almaya başladı.
"Mmh T-Taehyung lütfen artık gir"
Taehyung artık  penisini acıtan kumaş parçasından kurtulup o kendine ait deliği becermek istiyordu. Kumaş pantolonun düğmesi ile fermuarını hızlı bir şekilde açmıştı artık o girmek istedi deliğe kavuşacaktı boxerını da aşağı indirdikten sonra penisini artık eskisinden daha geniş olan deliğin üzerinde gezdirmeye başladı yavaş yavaş içeri sokuyordu penisini içeri doğru girdikçe Jungkook'un gözleri daha çok büyümeye başladı
"Girdi mi"
"Daha yarısında bile değil"
Yavaş ve nazik bir şekilde omegayı kucağına oturttu.

{Ama götü bile güzel }

Omeganın gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı  bu kadar büyük olmasını beklemiyordu. Alfa ise bu hallerinden zevk alıyordu.
"Hareket edicem kendini germemeye çalış"  Yavaşça git gel yapmaya başladı alfa bu yavaşlık artık hızlanamaya başladıkça omeganın inlemeleri de artıyordu.
" Ahh Taehyung daha hızlı"
Alfa duyduğu ile sert ve hızlı şekilde becermeye başladı omegayı İkisi de aldıkalrı zevkten çıldırmak üzelerdi odada omeganın inlemesi alfanın hırlaması ve çıplak bedenlerinin birbirine sertçe değdiğinde çıka ses dışında hiç bir şey duymuyorlardı ne alt kattaki partideki müzik sesini ne de çalan kapı sesini.

İkiside artık boşalmaya güçleri bitmişti .
"Kesinlikle 1 hafta götümün üstüne oturamıcam senin yüzünden"
"Abartma"
"Abartma mı şaka mısın"
Dur deseydin dururdum"
Omega alfaya dönüp imalı bir şekilde baktı.
"Tamam durmazdım ama yavaşlardım demek ki sert becerdim seni "
Omegaya dönüp yarım şekilde sırtı omega ise kızlarmıştı.
Taehyung yaptığından pişman değildi hatta daha fazla istiyordu ama hem kendisi hemde omega  için duruyordu omeganın başını  kolunun üstüne koydu belini tutup kendine çekti ve sarılarak uyumaya başladılar

Taehyung yaptığından pişman değildi hatta daha fazla istiyordu ama hem kendisi hemde omega  için duruyordu omeganın başını  kolunun üstüne koydu belini tutup kendine çekti ve sarılarak uyumaya başladılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lan çok körü oldu bu bölüm cidden hem kısa hem çok kötü ağlwak 😿

Bir şey sorucam böyle fotoğraflar koyuyim mi pozisyon daha iyi anladım diye koyuyorum

My Omega  |•Taekook•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin