32

1.5K 81 16
                                    

"Taehyung gider misin bak seni de etkiliceğim ve hayatta bu istediğim son şey olur "

"Gitmicem boşuna zorlama"

Ya bi siktir git amk ya

"Tamam ben gidiyorum o zaman Cheon-sa'yı kontrol edersin üstünü çok açar"

"Jungkook bu halde bir yere gidemezsin"

"Sen gitsene o zaman niye zorluyorsun"

"Gitmicem"

"Peki"

Dış kapıya doğru yöneldim cidden bu halde dışarı çıkmak benim için pek olumlu bir durum değil. Kapının kolunu açacağım sırada belime dolanan damarlı elleri ile irkildim.

"Neden işleri zorlaştırıyorsun bebeğim"

Boynumda hissettiğim nefesler titretmişti bedenimi. Ardından ıslak bir öpücük kondurdu boynuma.

"Taehyung bırak beni ve git buradan beni zor duruma düşürsun"

Diye fısıldadadım. O durmadı , beni kendine daha çok bastırdı. Erkeksiyon olmuş aletini hissettim. Ayaklarım artık tutmuyor gibiydi. Boynuma öpücükler kondurmays devam etti. Değişen Fermon kokusuyla kırgınlığa girdiğini anladım. Artık bunu durdurmak zordu hatta imkansız.

Kendine çevirdi bedenimi.

"Neden herşeyi zorlaştırıyorsun"

"Çünkü seni seviyorum"

LAN LSN 00:00 DİLEK TUTTUUUN
SİZ 00:00 DA GÖRMESENİZ BİLE TUTTUNNNN

Çünkü beni seviyordu.  Yavaşça yaklaştı dudaklarımda hissediyordum nefeslerini  kısa bir öpücük bıraktı dudağıma. Ardından yine yavaşça dudağıma uzandı öpmeye başladı öpüşüne karşılık vermedim. Hareket eden dudakalra kaşeı koyamadım. Özlemle öpüyorduk birbirimizi çok anlamı vardı. 4 yılın özlemini gideriyorduk sanki. Nefeslenmek için, ne ara kapattığımı bilmediğim gözlerimi açtım.

Bana çok dernin bakıyordu kahvelerinde kaybolmaktan korktum.
Kızgınlığın verdiği dezavantajlardsn biri olan arsızlığım baş göstermeye başlamıştı. Ani bir hareketle dudaklarına yapıştım bu sefer arzu ile öpüşüyorduk. Git gide derinleşen öpüşmemize dillerimiz ekledini. Dili dilimle adeta dans ediyordu. Dilimi alıp emmeye başladı.

Öpüşmeye devam ederken havalandım bi anda kucağına almış ve kalçalarımı sıkmaya başlamıştı. Bir kaç adım attı ve sırtım soğuk deri ile buluştu. Öpüşmemiz devam ederken elleri rahat durmayıp gömleğimin düğmelerini çözüyordu. Hepsini çözdükten sonra dudaklarımdan ayrılıp çeneme,adem elmasıma, ardından öpücükler bırakarak erkekliğimle karşı karşıyadı.

Boxerımı aşağı doğru indirdi. Öpücükler bırakarak ilerledi nefeslerini deliğimin üzerinde hissetmeye başladım. Siktir deliğime bir öpücük konudmuştu. 4 yıldır seks yapmamıştım Cheon-sa ile ilgilendim hep kendime vakit ayıramadım bastırıcı kullandım.

"Ahh Taehyung "

Deliğime dilini göndermişti ben daha fazla zevkle inlerken o dili ile kıvrak hareketlerle deliğimi genişletmeye çalışıyordu.

"Siktir"

Ağzından çıkan tıslama ile kendimi ona daha çok bastırdım. Kahretsin çok güzel hissettiriyor.

Dilini deliğimden çıkarması ile boşluğa düşmüştüm. Hayal kırıklığına uğramış gibiydim taki onun deliğime değen erkekliği hissetmeme kadar.yavaş yavaş içime itmeye başladı.

"Acıyor"

"Biraz dayan güzelim yakında güzel hisstiricek bunu en çok sen bilirsin"

Sırıtmıştı lanet olası. Ani bir hareketle aleti deliğime tam girmişti.

"Ah siktir çok acıyor"

"Şişş tamam güzelim"

Yavaş yavaş hareket etmeye başlamıştı. Acı git gide azalıp yerine bağımlı olucağım zevk gelmeye başlamıştı.

"Seni gevşetmeme rağmen bu kadar dar olman beni delirtiyor"

Dilinden dökülen cümleleri idrak edemiyordum artık zevk bütün bedenimi sarmıştı.

"Ah Taehyung daha hızlı"

Dememle daha çok hızlanmıştı. Ben zevk sıvımı onun karınına boşaltırken oda zevk sıvısını karnıma boşalmıştı. Birazı ağzıma gelmişti. Bana bakıyordu. Bakışları dudaklarıma kaydı. Dudağımın kenarındaki zevk sıvımı gözünün içine bakarak yaşamıştım.

Hayır siktir ne kadar çabuk uçuşa geçti bizim çavuş

Heyy merhaba
Çoooook uzun zaman oldu dimi

Çooooooooooook özür dilerim

Cidden okul da başladı ağlıcam yarın da okul var yine ağlıcam

Okula gitmek istemiyorum

Neyse

Sizi seviyorummmm muaaahh<3333



My Omega  |•Taekook•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin