Merhaba ben Jungkook baskın bir omegayım çoğu zaman beni göt kafalı alfalardan sansalarda ben göt veren taraftayım.Ailemde tek omega olduğum için korumacı bir aileye sahibim ve yine ailem yüzünden katılmak zorunda kaldığım bir parti var.
Her yer leş gibi fermon kokuyor baskın bir omeganın yaralarından biri olan baskın olmayan alfaların fermonları beni etkilemiyor. Gecenin ilerleyen saatlerinde partiyi düzenleyen babamın düşmanı gibi olup ortağı olan adam işini oğluna devredeceğini duyurmak üzere kürsüye çıktı.
"Herkese merhabalar bugün herkesin bildiği gibi işimi oğlum Taehyung'a devredeceğim."
Hikk demiş babasının burnundan düşmüş sanki amına koyim."Yoongi sanırım artık gidebiliriz açıklama yaptığına göre"
Kafasını sallayarak onayladı söylediğimi.Tam kapıya yönelmişken bir sivrisinek sesi Allah Allah kim bu acabaa hah Bay Kim Min Sung ve biricik oğlu Taehyung(babasının gerçek ismini bilmiyorum kendim koydum eğer biliyorsanız der misiniz )"Ohooo kimleri görüyoruz burda Jeon holdingin varisi Jeon Jungkook"
"Sanada merhaba Min Sung amca"Siktir bu kokuda ne böyle baskın alfa fermonu gibi hayatımda hiç baskın bir alfa ile karşılaşmamıştım Hoseok dışında ve fermonlarına salak vücudumun böyle tepki göstereceğini tahmin etmiyordum.Ayaklarım titremeye başladı.
"Tanıştırıyım oğlum Taehyung baskın bir alfa "
Artık zor tutuyordum.Kendimi kayıp edip karşımda duran salak suratlı Taehyung denilen çocuğa götümü vermemek için.En azından Yoongi durumu fark edip"Sanırım biraz yorgun biz gidelim iyi geceler"
Göt kafalı Min Sung başı ile onaylayıp kapıya yöneldik Yoongi yanımda olmasa yere yapıştırdım. Tam dışarı çıkıyorduk ki arkadan alımı biri tutup kendine çekti"Lan gerizekalı ne oluyor az kaldı yapışıcam yer-"
Lan bu bu Göt kafalının çocuğu niye benim elimden tutuyor zaten onun yüzünden bu durumdayım.
"Umarım iyi anlaşırız Jungkook"
Az kaldı üzerine atlıcam beyinsiz hemen uzaklaşmazsam kızgınlığa giricem
"Umarım Taehyung umarım".(Bebeklerim umarım beğenirsiniz çünkü cidden baya taslak var beğeneceğinizi umarak yazıyorum ಥ‿ಥ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega |•Taekook•|
Fiksi PenggemarJungkook baskın bir omegaydı Taehyung'ta baskın bir alfa.Jungkook Kim holding'in yeni varsi için düzenlenecek partiye gitmişti, hayatını alt üst edicek kişi ile karşılaşacağını bilmeden . |Tamamlandııı|