6

3.4K 164 8
                                    

Gece uyurken bile aklıma geliyordu geçtiğimiz hafta Taehyung ile yaptığımız.  Dokunuşları hâlen daha vücuduma gibi her hatırladığım da sertleşiyorum en azından az da olsa öğrendim nasıl boşalacağımı her boşalma sırasında aklıma gelip anında boşalıyorum nasıl bir denklemin içindeyim.
Taehyung'un ağzından
Jungkook'un boşalmasına yardım edeli 1 hafta oldu hangi akla hizmet böyle bir şey yaptım halen daha aklım almıyor ama bir daha yap dese hemen yaparım fermonun
Kokusu hâlen daha burnumda bu kadar güzel kokan bir fermon koklamadım her yüzü gözümün önüne geldiğinde sertleşiyorum bana sakso çekerkenki görüntüsü gözümün önünde gitmiyor ilk defa beni tatmin eden bir insan buldum bir çok baskın omega alfa beta ile yattım fakat hiç biri bu kadar tatmin edici değildi Jungkook'un boşalmasına yardım etmek istemiyorum Jungkookla öpüşmek istiyorum dudaklarının tadına bakmak istiyorum Jungkook ile  sex yapmak istiyorum.
"Alo bayan Soo Jin lütfen Jeon holdingi ile bir toplantı hazırlayın"
"Tabi efendim hemen hazırlıyorum"
Seni görmek için sabırsızlanıyorum Jungkook

Jungkook'un ağzından
Siktir şimdi neden bir toplantı yapmak istediler ki amına koyim önemli bir konu da yok
Taehyung'un yüzüne nasıl bakıcam ben ya fermonunu fazla yararsa ne bok yicem anında kızgınlığa girerim kızgınlığa girmem gerekirdi zaten kaç gün geçti üstünden en azından kızgınlık ilacımı yemem lazım

"HERKESE MERHABALAR BU TOPLANTIDA TAEHYUNG BEY'İN YENİ PROJEYE HAZIRLANMAZI İSTEDİĞİ İÇİN TOPLANDIK KATILAN HERKESE TEŞEKKÜRLER"
Ne şimdi bu ne projesi birini bitirmeden diğerine mı geçicez.Göt kafalı neden bana bakıp duruyorum bakmıyorum bile ona
"Jungkook Bey , Taehyung Bey ile aranızda bir şey mi oldu sürekli gözü üzerinizde?"
nE fark bile edildi anasını satayım
"La yok ne geçebilir ki bu onu la 2. Görüşmem"
"Pek öyle gözükmüyor ama olsun"
Ne bu medyum falan mı biraz daha ileri gitse herşeyi öğrenecek gibi

Huh sonunda bitti , o bakışlardan kurtuldum sonunda . Siktir bu koku hayır olamaz. Asansörde arkamda mı ne zamandan beri orda ve ben onun fermonu sayesinde fark ettim. Lan bu ne at sürüşü mu geliyor hayır hayır hayır siktir canım götüm Taehyung un sikine değiyor biraz daha fermonun kokusunu alırsam kızgınlığa giricem.
 

My Omega  |•Taekook•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin