20

1.7K 82 8
                                    


Mezarlıktan döndüğümüzde otele gelmiştik lüks bir yerdi. Resepsiyona doğru gitmeye başladık

"Kim Taehyung adına kral dairesi ayrılmıştım"

Demişti Taehyung

"Hemen bakıyorum efendim "

" Buyrun oda kartınız bir üsteki katta"

Merdivenlere doğru yol aldık o önde ben arkada olucak şekilde ilerliyorduk ben yere doğru bakıyordum aniden sert bir şeye çarptım bu Taehyung'du arkasını döndüp gülümsedi. Oda kartı ile odayı açtı içeri doğru ilerledik. Oldukça güzeldi siyah ağırlıklı ama hoştu.

"Ben duş alıcam gelmek ister misin"

"Pis sapık daha demin mezarlıkta zırlıyordun ne oldu birden "

Dudak büzmüştü bu haline dayanamadım,dayanamazdım.

" Hadi sen önden git ben gelirim birazdan"

Gitmemiştim EhE

Banyodan çıkar çıkmaz hemen banyoya girip kapıyı kilitledim.

" Bunun bedeli ağır olucak Jeon"

Temiz sıçtım.

Beynim nerde benim hiç bir şey almadan banyoya girmiştim bulamamıştım havlu yada bornoz. Yavaşça kapıyı açtım ve kıyafetlerin olduğu odaya doğru ilerledim utancımdan ölüyordum. Hızla bir bornoz bulup ğstğme geçirdim.Yatakta bornozlu bir şekilde yatan Taehyung'u görünce duraksadım ve adımlarımı yanına doğru çevirdim. Bebek gibiydi dudağına doğru uzanıp bir buse kondurdum. Kafamı kaldırıp neye uğardığımı şaşırken bi anda kendimi Taehyung'un altında buldum.

"Bunun bedeli ağır olcak derken ciddiydim"

Dudağıma doğru fısıldadı.

"O zaman ağır olsun"

Aynı şekilde bende dudağına doğru fısıldadım. Anında dudağıma yapıştı sertçe dudaklarımı öpüyordu ona ayak uydurmaya çalışıyordum. İşin içine dillerimiz girdi uyum içinde dans ediyorlardı adeta.

Belime bağlı olan bornozumun ipini çözdü. Küçük öpücükler bırakarak aşağı doğru indi. Ben ise bu öpücükler karşısında sadece inliyordum. Ardından deliğinde hissettiğim ıslaklık ile inledim.

"A-Ah Taehyung"

Belim yay gibi gerilmişti o ise deliğime dil darbeleri vurarak beni dili ile beceriyordu. Fermonları zevk aldığını belli eden bir kokudaydı.

Yukarı doğru öpückler kondurarak yüzüne doğru fısıldadı.

"Çok güzelsin bebeğim"

Ardından bir hamle ile onu altıma aldım. Bu hareketimi beklemiyordu. Kalçalarımı bornozunun üstünden erkekliğini sürtmeye başladım. Benim adım ile inliyordu bu da daha çok sürtmeme sebep oluyordu. Bornozunun ipini çözdüm erkekliğini genişlettiği deliğime konumlandırdım. İki eli ile belimden tutup oturtmuştu kucağına bunu beklemiyordum bir anda giren erkekliği canımı acıtmıştı.

Sonra bu acı hızlanan git geller sayesinde daha fazlasını isteyeceğim bir zevke dönüştü. Zevk noktalarımi biliyordu ezberlemişti vücudumu

"Daha hızlı ah tam orası alfam"

İlk defa alfam demiştim. Alfam kelimesini duyması ile göz rengi kırmızının kapalı bir tonuna bürünmüş ve daha hızlı git gel yapmaya başlamıştı.

"Ah bebeğim çok güzelsin çok güzelsin"

Zevkten ağlıyordum. Kısa süre sonra zevk sıvılarımızı serbest bırakmıştık. O benim deliğime ben ise onun karın kaslarına doğru.

Siktir kocaman bir SİKTİR

AY NE OLUYO NE OLUYO
Jungkook neden siktir dedi ki şimdi
Acabaaaaa

Neyse arkadaşlar bu gün ikinci bölüm buuuuu umarım beğenirsiniz halen daha acemiyim pek iyi sayılmam ama elimden geleni yapıyorum

Sizi seviyorum...


<33333

My Omega  |•Taekook•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin