Hah ne kadar şanslıyım dimi bir şirket toplatısındayız ben Cheon-sa'yı daha pek araştırma yapmadan Lisa adındaki alfa bir kadına emanet etmiş ve bu yetmiyormuş gibi karşımda Taehyung 'a her fırsatta temas edip ve her temas ettiği zamanda bana doğru bakan Bogum vardı. Şaka gibiydi cidden ama umursamıyordum konuşanlara odaklanıp konuya odaklanıyordum.
"Gittiğim sene gittiğim ay bir düşüş yaşanmış bunun sebebinin bizim şirket tarafından olduğunu düşünmüyorum çünkü Namjoon Hyung en az benim kadar iyi yönetiyor sebebini öğrenebilir miyim"
" Jeon bey o dönemde sizin de tahmin ettiğiniz üzere Kim Holding sayesinde bir düşüş yaşadık o 1 ay içinde Bay Kim, Kim Holding'in başında olmadığı için düzenlenen parti, toplantı, iş yemeği gibi şeylere katılmadığı için yaşadık ama Bay Kim -Namjoon-sayesinde üstesinden geldik"
Gittikten sonra 1 ay nerdeydi , ne yapmıştı ve bunun gibi bir çok soru aklımı kurcalıyordu . Ona baktığımda gözü beni üzerimdeydi.
"Anladım teşekkürler isterseniz burda toplantıyı bitirelim"
Herkesten onaylar niteliğinde aldığım cevlarla ayaklanımış ve Cheon-sa'yı görmek için sabırsızlanıyordum. İlk defa ondan bu denli uzun süre ayrı kaldım, çok özlemiştim. Hızlıca asansöre de kim olduğuna bakmadan asansöre binmiştim. Ardımdan gelen çalışanlar ile arkaya doğru serpelenmiştim. Bi an dengemi kayıp edip arkamda duran kişiye doğru çarpmıştım kollarımdan tutarak beni bedeninden uzaklaştırdı.
"Dikkatli ol "
Hay amk bu ses onundu. Arkamı dönüp ona teşekkür edickken. Arkadan birinin çarpması ile kafam boyun kısmına girmişti beni belimden sarıp iyice yaklaştırdı bedenimi kendine
"Sikeyim böyle işi dejavu yaşıyorum resmen"
Diye fısıldamıştım.
"Seni duyabiliyorum"
Diye fısıldadı oda
" Banane amk duyarsan duy umrumda değil hem yapıştın çek şu kolarını belimden git sevgilinin belini tut"
Kıkırdadı evet kıkırdadı çok komikmiş gibi
"Jeon çok güzelleştin seni çok özledim "
Hayır ona kanamazdım.
"Yüzsüzlüğünü neye borçluyum özlesen bırakmazdı benim minik bebeğimi aldırmak istemezsin onu geçtim beni arardın ama hiç birini yapmadın . sevgilin bizi bu kalede görse sence nasıl hissedersi bırak beni şimdi"
Yüzü düşmüştü umrumda değildi. Kızla asansör boşaldıktan sonra hemen kollarından kurtldum. Gözlerimden bir kaç yaş akmaya başladı fakat Cheon-sa'nın yanına gidip ona sıkı sıkı sarılıp kokusunu içime çekmek için hızla arabaya binip eve sürdüm.
EhE merhaba yine ben ve bu gün ile 4. Bölümü yazıyorummm
Yazdığım giz okunduğu için çok mutluyummmmmmSizi seviyorummmm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Omega |•Taekook•|
FanficJungkook baskın bir omegaydı Taehyung'ta baskın bir alfa.Jungkook Kim holding'in yeni varsi için düzenlenecek partiye gitmişti, hayatını alt üst edicek kişi ile karşılaşacağını bilmeden . |Tamamlandııı|