-Final-

2.2K 84 20
                                    

Ani bir karar almıştık bi anda evlenme teklifi etmişti. Ama odun odundur. Sabah uyandığımda hemen duş aldım bu gün özel gündü. Ya anlamıyorum ben bilmem gerekiyordu ama biliyorum evlenme teklifi alıcağımı kafayı yicem he.

Özel bir gün olduğu için güzel kıyafetler seçmem gerekirdi. İçimden siyah değil de beyaz giymek geldi. Hemen dolabını açtım. Beyaz gömlek ve pantolonumu giydim. Hava soğuk gibi gözüküyordu o yüzden üstüme bol yine beyaz olan kazağımı giydim .

 Hava soğuk gibi gözüküyordu o yüzden üstüme bol yine beyaz olan kazağımı giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saat 16:39'du artık herşey tamam olması gerekiyordu ÇÜNKÜ HEYCANLIYIM.

Taehyung'un attığı konuma doğru sürüyordum arabayı. Çok tanıdık geliyordu yollar. Konuma vardığım sesi duyduğumda bulunduğum yere göz gezdirdim. Bir oteldi ama çok tanıdıkdı. Geçmişten gelen anılarla gözlerim doldu. Bu Otelde başlamıştı zorluklarım. Gözlerimden bir kaç damla yaş düştü.

Kapıda Cheon-sa'yı görmemle gülümsedim. Koşarak yanıma geldi ve önümde durdu.

"Heyşey,büytün joluklay buyda başyadı buyda bitirin. Şiymdi tuyt kıjımıjın elyini aşkımıja geyin.

Kahkaha atmamak için zor tutuyordum kendimi ,Cheon-sa'yı yemek istiyordum. Melek kızımın elini tuttum ve beni götürmesi gereken yere gitmemiz için ona izin verdim.

Bir kat çıktıktan sonra durduk. Aklıma yine dolaşan anılara gözlerim doldu. Kapıyı açtığımda odanın içinde nikah masası vardı?? Ve üstelik yan yana konulmuş koltuğun birinde Taehyung oturuyordu diğeri boştu. Şahit koltuğunda da Cheon-sa ve Yoongi Hyung vardı. Şaşkınlıkla ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordum. Cheon-sa elimden çekiştirerek Taehyung'un yanındaki boş koltuğa oturttu beni.

"Umarım güzel bir açıklama vardır yoksa boku yedin canım benim"

Sessizce kulağına fısıldadım. Kıkırdadı

"Evet diğer eş adayı geldiğine göre nilah başlasın."

"Adınız soyadınız"

Bana soruyor sanırım

"Jeon Jungkook"

"Adınız soyadınız"

"Kim Taehyung"

"Evet evlenmenin için bir engel olmadığı görülmüştür sizin rızağınız ile sizi eblendiricezzz"

"Öhüm sayın Jeon Jungkook Kim Taehyung'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Abi ne oluyor bir anda nikah masasındayım."

"Ediyor musunuz?"

"Edicem tabi daha ne yapıcam."

"Sayın Kim Tae-"

"EVEEEET SONSUZA KADAR EVEEET"

"Güzel sizi karı koca ilan ediyoeum şahitlerin iznine gerek yok tabiki miniğimiz dışında"

"Evlensinler mi küçük bebek"

"Beyin küçük beybek değilim. Ve EVYENSİNLEEY"

***************************************

İşte böyle bir  evlilik oldu. Gerisini inanın ben hatırlamıyorum çünkü kendimi yatak odasında Taehyung'un delici bakışları ile baş başa buldum. Ve sonuç her yerim ağırıyor.

"Senin kadar odun biri yok Taehyung ben evlenme teklifi beklerken sen bana nikah kıydın"

"Dayanamazdım o kadar dua et sen düğünü yapmadım"

"Gerek var mı ki "

"Bi kolbastı oynamayamım mı şimdi"

"Yav şapşal kendi dostlarımızı çağrır parti gibi yaparız olmaz mı ?"

"Olur senle ve Cheon-sa'yla olduğum sürece başka bir şey önemli değil benim için."

                               -SON-

BU KADAR BERBAT BİR FİNAL GÖRMEDİĞİNİZ DİMİ SAĞOLUN BİLİYORUM BERBAT

EVET Yaklaşık 2 aydır neden yb atmadım hemen söyleyeyim. LANET OKUL SAĞOLSUN şu an da buraya kar yağdı ohhhh zamanım oldu yazı verdim ama kötü oldu ama ama hemen söyleyeyim taslakta duran yeni bir hikâyem vardı onu yayınlamayı düşünüyorum YAYINLIYIM MIIII

bu hikaye de bu kadardı okuduğunuz için çok teşekkür ederim pek böyle okunacağını düşünmüyordum ama okundu çok mutluyum.

Sizi çoooook seviyorum iyi ki varsınız


Aşık bizim oğlan

AHH YOONMİN ABİ AĞLIYORUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AHH YOONMİN ABİ AĞLIYORUM

My Omega  |•Taekook•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin