5.bölüm

14 1 6
                                    

Selam Nasılsınız?
Yine dayanamayıp bölüm koydum.
Bidahaki bölüm 5 yoruma gelecek bu sefer.😁

Hiç takipcim olmamasına rağmen kitabı okuyanlar var.

Yazarken kitabın okunacağını düşünmüyordum. Sadece denemek istemiştim.

Fakat ne vote ne de yorum geliyor.
Lütfen emeğe saygı.
Vote atmayı-alttaki yıldıza basmayı- ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar...

......................................................................

Gece hiç uyuyamamaştuım. En son telefonumu alıp yine o sinir bozucu oyunlardan bir kaç bölüm oynadım.
Saate baktığımda 1 e geliyordu. Bu kadar telefonla oynamış olamam değil mi?

Telefonu yerine bıraktım. Tam uyumaya çalışıyordum ki bir ses geldi. Ne oldupuunu anlamaya çalışırken yine aynı ses oda da yankılandı.

Bu ses şey gibi ımmm...
Hıçkırık evet evet hıçkırık sesiydi bu.hemen yatağımda oturur pozisyona gelerek sesin ne taraftan geldiğine odaklandım.

Bir kaç saniye sonra yine o ses yankılandı oda da. Ama bu sefer nereden geldiğini çözmüştüm.
Lavobadan geliyordu.

Hızlı ve bi o kadarda sesiz adımlarımla kapıya doğru yaklaştım. Her adımımda konuşma sesi geliyordu. Sesler gittikçe netleşti. 
Kapıyı dinlemeye başladım. "Lütfen lütfen bunu kimseye anlatma. Lütfen herkes nefret eder benden. Ne olur. Ne istersen yaparım."  Sesin kime ait olduğunu çözmüştüm. İrem'di bu.

Bir süre sonra ağlama sesleri ve hıçkırıklar hızlandı." Onur hayır lütfen kimseye söyleme. Hayır onu asla yapmam. Sen ne kadar şerefsizin ya. Ne istiyorsun. Asla seninle birlikte olmam beni anlıyor musun? " Onur da kimdi? İrem ne saklıyordu ki?

Birlikte olmak kelimesini duyunca bir iğrendim. Küçükkende nefret ederdim bu konuşmalardan. Belki oyun oynama bahanesiyle taciz edildiğim içindir bilmiyorum.

Evet. Küçükken yurdun bahçesinden dışarıdaki parkta oyun oynarken bir adam tarafından taciz edilmiştim. Çok kötüydü. Hatırlayınca yine gözlerim dolmuştu.

  Ne iğrenç insanlar var bu hayatta. Nefret ediyorum bütün erkeklerden. Kendilerini ulaşılamaz sanıyorlar. Kadınlardan üstün görüyorlar. Ama unuttukları bir şey var onlarıda bir kadın dünya getirdi.

İçerden telefon kapanma sesi gelmişti en son. Ve hıçkırıklar giderek çoğalmıştı. Kapıyı çalmadan hızla içeri girdim. İrem beni görünce hemen göz yaşlarını saklamaya çalıştı. "İnsan bi kapıyı çalar. İçeride biri olup olmadığını nerden biliyosunda böyle çat kapı içeri giriyorsun sen " diye tersledi.

Dediklerini aldırış etmeden " Bir dahakine ağlarken daha sesiz olursan iyi olur bütün oda sesin hıçkırık seslerinle doldu taştı." İrem gözlerini benden alarak yere dikti tam konuşacaktıki sözünü kestim.

" Hiç bilmemezlikten gelme. O kadar bağıra bağıra konuşuyordun ki bütün konuştuklarını duydum. Şimdi anlat Onur kim? Senden ne istiyor? Ve  seni neyle tehdit ediyor?" İrem bana bakarak

"Hani konuşmayı sevmiyordun sen. İlk günden herşeye burnunu sokmazsan iyi edersin yeni kız." İrem dolu gözlerle konuşuyordu. Öfkesini gizlemeye çalışıyordu ama bu konuda başarılı olduğu söylenemezdi.

" Tamam sen bilirsin anlatma. Seni neyle tehdit etti bilmiyorum ama herhangi bir şey için istemediğin bir erkekle birlikte olamazsın. Bunun ne kadar kötü bir şey olduğunu biliyorum. Daha önce yaşadım. O yüzden bana her şeyi anlat ve bir çözüm yolu bulalım. Bir kadın istemediği hiç bir şeyi zorla yapmak zorunda değil." Dedim tüm sinirimle.

Benim ona o kadar yumuşak konuşmamla o beni terslemişti. Bunu hak etmiyordum. İrem kendini tutamayıp bana sarıldı hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladı.

Bir kaç dakika öyle durduktan sonra
"Onur yan taraftaki Aydem Erkek yurdundan. Ben eskiden para kazanmak için part time bir mağazada çalışıyordum. Bir gün  erkekler soyunma odasına girip orada bırakılan kıyafetleri tekrardan asıkılayıp yerine götürecektim. Kıyafetleri elime aldım tam çıkıyordum ki "

Biraz duraksadı ve tekrardan ağlamaya başladı. Ellerini tutarak destek olmaya çalıştım. Ne olduğunu gerçekten çok merak etmiştim.

"Sana güveniyorum Ayça ne olur şimdi anlattıklarımı kimseye söyleme olur mu çok utanıyorum " ellerini daha sıkı tutarak " Merak etme İrem kimseye söylemem bu gece burada ne konuşılduysa ikimizin arasında tamam "

Elinin tersiyle göz yaşlarını silerek " Üvey babam soyunma kabinine girip beni kıstırdı. Küçüklükten beri beni taciz ediyordu. Biraz büyüyüp ne olduğunu anlayınca anneme anlattım bana inanmadı. Bende yurtta kalmak zorunda kaldım. O gün o soyunma kabininde bana zorla dokundu öptü. "   ağlaması daha da hızlanmıştı.

"Elinden zar zor kurtuldum. Oradan kaçtım. Onur beni arayarak  bu olayla beni tehdit etti. Çok utanıyorum Ayça. Beni bu olayla tehtit ettiği için ne istersen yaparım dedim. O da onunla birlikte olmamı istedi."

Söylediklerini çok öfkelenmiştim. Bir baba kızına nasıl böyle yaklaşırdı. İrem konuşmasının sonuna doğru gözlerini benden kaçırarak yere dikti.
Gözleri ağlamaktan kızarmış yeşil gözleri belirginleşmişti.

"Asla " dedim öfkeli bir şekilde. İrem anlamaz gözlerle bana bakarken "Asla o Onur denen pisliğin dediğini yapmak zorunda değilsin. Ve bu durumda senin utanacağın bir şey yok. Sende istemedin o olayları yaşamayı. Bak İrem ne olursa olsun kim senden nefret edecekmiş diye düşünme. Birileri senden nefret edecek diye başkasının isteklerini yerine getirmek zorunda değilsin."

İrem bana hafif gülümseyerek karşılık verdi. "Ayrıca bu Onur pisliği yan taraftaki yurtta kalıyor dedin dimi?"  diye bir soru yönelttim. Kafasını sallayarak karşılık verdi. "O pislikle güzel bir oyun oynayalım o zmn. Bana anlattıklarını başka kimler biliyor?"

"Sadece Melisa Ece biliyor. Şimdide sen biliyorsun"

"Tamam şimdi yataklarımıza gidip uyuyoruz yarın okulda o şerefsizle ilgili ne biliyorsanız bana anlatıyorsunuz. Nedenini sorma. Yarın öğrenirsin. Ayrıca bu saatten sonra hiç bir şeye üzülme. Üzme sırası sende sen üzeceksin" dedim.

Kapıyı açıp dışarı çıkıp İrem'de peşimden gelerek yatağına geçti. Yanımdan geçerken "Teşekkür ederim Ayça. iyi ki varsın. " dedi fısıltıyla.

Tebessüm ederek karşılık verdim. Yatağıma yatarak son söylediği cümleyi düşündüm. İYİKİ VARSIN.

İlk defa birisi bana bu cümleyi söylemişti. Mutlu olmuştum.

Saate baktığımda 02.30 olduğunu görünce kısa bir şok geçirdim. Bir buçuk saat boyunca İremle mi konuşmuştum ben ?

......................................................................
5. Bölüm sonu 🔥

İrem'in  yaşadıkları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Peki ya Ayça'nın da küçükken taciz edilmesine ?

En beğendiğiniz bölüm hangisiydi?

Sizce Ayça'nın planı ne?

Bidahaki bölümde görüşmek üzere...💙💙✨

İLGİSİZ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin