7.Bölüm

4 1 4
                                    

İyi okumalar...

......................................................................

Matematik. Ne nalet bir ders. O kadar sıkıcı geçti ki ilk ders sıkıntıdan patladım. Demir'in yanında kıpır kıpırdım. Sıkılınca hep hareket ederdim. Bundan rahatsız olacak ki " Dur artık durduğun yerde kıpırdanma!" dedi sert ses tonuyla.

Sonunda ders bitmiş zil çalmıştı. Çok sıkılmıştım. Melisa İrem ve Ece yanıma gelerek meraklı gözlerle bana bakıyolardı. Onların konulmasına izin vermeden"Bi çocuğu dönüyorlardı. Ne yapsaydım? Biraz kavgaya karışmış olabilirim. Ama cezam yok. " Melisa"Nasıl başarıyorsun ilk günden herşeye karışmayı" dedi alay ederek.

Onu umursamayarak "Boşverin beni. Onur. Onur'da kavgadaydı. Benimle sonra hedaplaşacağını söyledi. O hesaplaşmadan biz İrem'in hesabını kapatalım"

İrem" Aklında ne var bilmiyorum ama her şekilde arkanda olucam Ayça dünkü herşey için teşekkür ederim."

Ece"Hadi o zmn başlayalım. Ayça planını bizdede anlat."

"İlk önce siz bana Onur'un kim olduğunu nasıl biri olduğunu nelerden korktuğunu nelerden hoşlanmadığını her şeyi anlatın. Planı yurtta anlatacağım."

Ece" O kolay iş. Onur esmer, iri yapılı. 18 yaşında bir sene sınıfta kalmış. Bir tane abisi var. Onunla görüştüğünü hiç görmedik. " dedi ardından İrem devam etti" Sosyal medyada 376 takipçisi var bunların çoğu kız. Geriye kalanlar ise yurttaki arkadaşları. Abisiyle takipleşmiyor."

Melisa devam ederek" Son olarak ta kızları çok sever. Sevgilisi şuan yok. Ama daha önceden olduğunu bilmiyoruz. Ayrıca yakışıklı ve kızların vazgeçilmezlerinden."

Bu kadar bilgiyi nasıl biliyorlardı?  Onlara şaşkın gözlerle  bakarken "Bakma öyle biz Aydem Erkek yurdundaki erkeklerle ilgili her şeyi biliriz" dedi Ece.

Tam o sırada zil çalmıştı. Yerlerimize geçip derse girdik. Diğer derslerin hiç birinde Demir gelmemişti. Tenefüslerde telefonumu alıp oynadım. Böylelikle bir okul günü daha bitmişti.

Son ders içeriye nöbetçi öğrenci sandığım biri girerek " Nazlı Hocam bölüyorum kusura bakmayın ama Ayça Gündüz'ü alabilir miyim? Müdür çağırıyor." dedi. Hoca onayladığında son ders olduğu için eşyalarını toparlayıp çıktım.

Çocuk beni sabah gittiğim müdür odasının aksine kazandairesine indirmişti ona soran gözlerle bakarken"Müdür iöerdeki odada seni bekliyor"dedi ve gitti.

Neden burada beni bekliyorduki? Kapıya vurup içeri girdim gördüğüm şeyle şoka uğramıştım. İçimden- işte şimdi bittin kızım . Her boka karışırsan böyle olur.- diye geçirdim.

Sanırım benim beceripte yapamadığım ölümü şuan yaşayacaktım...

......................................................................

Evet kısa bir bölüm oldu ama heyecanlı bir yerde bırakmak istedim.

Sizce o odada ne var ?

En sevdiğiniz yer neresi oldu?

Ayça hâlâ planını söylemedi sizce planı ne?

Birdahaki bölümde görüşmek üzere ❤️🤗

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLGİSİZ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin