3. Bölüm

15 1 5
                                    

Medyadakini Ayça olarak düşüne bilirsiniz.

Bu da Ayça'nın yaptığı kombin.
İyi okumalar...

......................................................................

15 nolu yatakhanenin kapısını açıp içeri girdim. İçerde 3 kişi vardı. Ben içeri girer girmez hepsi dönüp bana baktı. Bakışlarını umursamdan yatağıma geçip ne zamndıru unuttuğum telefonuma bakmak aklıma geldi.

Kilit ekranını açıp biraz oyun oynadım. Hani şu levelli oyunlar varya geçemedikçe sinir olduğunuz oyunlar. Sosyal medya kullanmıyorum. Rehberimde kimse yok. Size yalnızım demiştim. Rehberinde bile bir isim olmayan bir yalnız.

Ben oyuna dalmış telefonla can çekişirken içeri 2 kişi daha girdi. Biri Sarı saçlıydı fiziği kıskanılacak derecede güzel. Diğeride Siyah saçlı esmer bir kızdı. Kısaca süzmemi bitirip oyunuma devam ettim.

İçeri giren sarışın kız yanıma geldi " Merhaba yeni kız. Bakıyorumda hiç alışamamışsın. Ama alışsan iyi olur. Biz soğuk insanları sevmeyiz' dedi Beni kimse sevmiyor ztn diye içimden geçirdim. Ben ona ters ve süzücü bakışlarımı atarken, bir diğer esmer olan kız " Eğer süzmeni bitirdiysen ben Ece " dedi

Ben yine umursamaz bakışlarımı atıyordum. Onlar ise meraklı bir şekilde bana. Normalde birileri benle konuştuğunda onları dinlememiş gibi yapar cevap vermezdim, onlarda giderdi. Ama şuan ikiside benden cevap almadan gitmeyecekler gibiydi.

"Konuşmayı sevmem " dedim. İki kelimeyle. İkiside bana sanki uzaylıymışım gibi bakıyolardı. Sarışın olan " Kim konuşmayı sevmez ki sohbet muhabbet dedikoduuu. En önemlisi dedikodu, kim ne yapmış, ne giymiş, kimle sevgili olmuş ?Yani konuşmalısın bence. Hem belki sanda iyi gelir baksana dilini yutmuş gibisin. İki kelime anca dedin. Ha onunda demeseydin gerçekten dilini yuttuğunu falan düşünecektim" dedi bir solukta. Ben yorulmuştum onu dinlerken.

Adının Ece olduğunu öğrendiğim kız" Bi soluklan bee Melisa. Kız yeni gelmiş bırakta alışsın. Darlama hemen kızı bırak." dedi. Bunu duyduğuma aevinmiştim. Ama niye sevindiğimi anlamamıştım. Demek sarışın olan kız Melissa'ydı.

Tam gideceklerini sandığımda kumral tenli ve bi o kadarda güzel kız bir kız yanınıza geldi. Melisa'nın arkasından sarılarak " Anlat bakalım yeni neden buraya geldin? Daha önemlisi ne yaptın da geldin? Yada kendin mi istedin? Hadi ama. Azından zorla bi iki kelime çıkıyor." İçimden hepsine küfürler saydırıyordum. Niye benle bu kadar ilgililerki?

Onları umursamıyordum. Ne de olsa diper herkes gibi benden uzaklaşacaklar ve benden nefret edeceklerdi. Tam başka bir kız daha yanımıza gelip ağzını açmıştıkı yatakhanenin kapısı hışımla açıldı. İçeriye 14 15 yaşlarında bir kız girdi ve "  İrem abla İrem abla geçen ki kızlar kapıya dayandı seni görneden gitmeyeceklerini söylediler. Ha bu arada çok kalabalıklar haberin olsun. Sende kalabalık gitki gözleri korksun." 

Kız nefes nefese bunları söylerken İrem zannettiğim kız çok sinirli bir şekilde camdan dışarı bakıyordu. "Kavga etmeyi bilen ceza almaktan korknayan kim varsa gelsin" dedi hızla ayağa kalktım. Ne de olsa kavga benim göbek adımdı. Oda da ki herkes beni görünce şaşırmışlardı.

İrem memnun sesler çıkartırken içeri haber vermeye gelen kız 3 5 kişi toplamış dışarı çıkıyorduk.

Ece "Vay bizim yeni kıza bakın. Bize adını söylemeyen bizle kavga etmeye geliyor. Helal be. Bak tuttum bu hareketini. Gizemli ve cool beğendim. Afferin " dedi. Söyledikleri hoşuma gitmişti aslında.

Bahçeye indiğimizde güvenliğin orda bir ordu kadar kız vardı. İrem "Erdal  amca sıkıntı yok her zamnki şeyler. Meral etme olay çıkarmayacağız konuşup giderler." dedi. Güvenlik kulübeye girerken karşı taraftan bir kız "Ne o İrem olay çıkarmayacağız falan hayırdır. Kavga etmeye mi korkuyorsun?" 

İrem sakince " Hayır Asya senden korksak senin gibilerle uğraşmazdık."
Bu kız ne kadar sakindi ya konun ne olduğunu bilmediğim halde bile çok sinirlenmiştim kendimi tutamayıp " Kimin kimden korktuğu apaçın ortada arkamız da orduyla gelen biz değiliz. Ve ayrıca sen kimsinde biz senden korklım. Bir dahakine bizim yanımıza gelmeden aynaya bak öyle gel canım " dedim. Son söylediğim canım kelimesi tamamen iğrentili bir ses tonuyla çıkmıştı ağzımdan.

Ben lafımı bitirir bitirmez Asyanın yüzüne yumruğu indirince her yer toz duman olmuştu.

İlk gün... ilk kavga... Hem tek de değildim. Sanırım arkadaşım diyeceğim kızlarla...

......................................................................


Bu bölümü biraz uzun yazdım.
Gece gece ilham geldi. Eğer uykum gelmezse 4. Bölümüde yazıp atacağım.🔥🔥

Şuana kadar yazdıklarımı beğendiyseniz vote ve yorum atmayı unutmayın. 🔥✨

Ayrıca her bölüme bir şarkı koymayı düşünüyorum. Şarkı önerirseniz sevinirim. ❤️❤️


İLGİSİZ AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin