Selamlar...
Bir kaç gündür yoktum. Ama geri döndüm.
Şimdiden iyi okumalar...
......................................................................
Elimde cam kırığı...
Bileğime sürtüyorum kanlar fışkırıyor, ve sonrası karanlık...Yine aynı rüyayı görmüştüm. İntihar etmeye kaşkıştığımdan beri aynı rüya. Kan ter içinde uyanmıştım herkes uyuyordu. Yan taraftan telefonu alıp saate baktım 06.30 . Sadece 5 saat uyumuştum. Şaka mı bu?
Okulun saat kaçta başladığını bilmiyordum. Ne zmn kalkacağımı. Herkesin uyanmasını bekledim. Eninde sonunda biri kalkardı yani dimi?En son yatakta İrem'in anlattıklarını düşünürken uyuya kalmışım.
Yüzüme sert bir cismin çarpmasıyla uyandım. Ece elinde yastıkla bana sırıtıyordu."Hadi ama Ayça daha okula gideceğiz. Hazırlan. Herkes hazır. Otobüs 10 dkya gelir." Ece'nin söylediklerine sinir olmuştum 10 dkda nadıl hazırlanabilirdim ki?
Yataktan kalkarken Ece'ye öldürücü bakışlarımı atıyordum. Ellerini havaya kaldırmış teslim olmuş gibi duruyordu. Bu hali komiğime gitmişti.
Lavaboya girip hızla işlerimi hallettim. Peki okulda ne giyecektim?
Hızla dışarı çıkıp İrem'i buldum. Tam ağzımı açmış bişi diyecektim ki" okul formaların yatağının yanında askıda.Acele et " dedi.Yatağımın yanındaki formaları aldım ve lavobaya tekrar girip giyindim. Açık kahve etek ve beyaz gömlekti ve evet kravatta vardi.
Uzun siyah saçlarımı açık bırakmıştım. Makyaj yapmayı sevmeyen biriydim fakat dünden kalma göz morluklarıyla okula gitmemek için kapatıcı bir rimel ve ruj sürerek dışarı çıktım.
Çıkış kapısına doğru ilerlediğimde kızların otobüse bindiğini gördüm. Hemen arkalarından giderek son boş kalan yere Melisa'nın yanına oturdum.
Melisa "Günaydın yeni kız. Nasılsın? "
Hiç cevap vermeden önüme döndüm. Sabah sabah konuşacak halim yoktu. Buna sinir olmuş olacak ki "Öf ya şimdi sende konuşmuyorsun. Ben 20 dk boyunca konuşmadan nasıl durabilirim. Of off." Dedi önüne dönerek.Demek okula uzaklık 20 dakikaydı. Aslında daha erken kalkıp yürünebilir. Bunu daha sonra bi deneyeceğim.
Melisa'nın öldürücü bakışlarıyla 20 dakika geçmişti. Otobüs kocaman heybetli bir okulun önünde durunca herkes inmeye başladı. Bende onları takip edip inmiştim.
Okul kocamandı. İlk girişte bir güvenlik kulübesi karşısında ise kocaman yemyeşil bir alan. Okulun çevresi tellerle çevrili. Ayrıca yurtta da olduğu gibi kocaman çam ağaçlarda tellere eşlik ediyor.
Otobüsten indiğimde anında Ece koluma girip" Evet yeni kız bu gün kü planı sana anlatma zamanı . İrem annalattı. Senin kafanda ne var bilmiyorum ama biz sana Onur hakkında herşeyi anlatacağız. Bu arada dün İrem'le konuşmana çıkıyor sevindim. Ben ve Melisa her zaman onun yanındayız. Ama onu göremediğimiz bulamadığımız zaman senin yanında olman içimizi rahatlattı. İyiki varsın yeni. "
Dün bir bu gün iki. İyiki varsın. Yine içim gurur ve güven hissiyle doldu. Nedense bu üç kıza ayrı bir şeyler hissediyordum.
Okulun kapısından içeri girdik yine uzun bir kolidor , sağ ve sol taraflarında ise sınıflar...
Okul 4 katlıydı sanırım ilk kat birinci ikinci kat ikinci üçüncü kat üçüncü dördüncü katta dördüncü sınıflarındı.
İrem Ece ve Melisa yanımda okula girdik. Melisa'nın öfkeli bakışları yerini doğallığa bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLGİSİZ AŞIK
Teen FictionEskiden yalnızlık nedir diye sordukların da bilmem derdim. Belki gerçekten bilmiyordum ne olduğunu, belkide küçüktüm, bilmiyorum. Fakat şimdi sorsalar yalnızlık ne diye ÖLÜM derdim. Öyleydi çünkü. Ne kadar yalnızsan o kadar yakın oluyorsun ölüme...