Emre Erkan'dan
Sınıfa gittiğimde Nazlı hala yoktu. Neden gelmediğini sormak için telefonu elime aldığımda Kerem yanıma geldi.
"Kimi arıyorsun dostum" dedi bastırarak.
"Dostum derken, biz ne zaman dost olduk?" dedim anlam verememiş bir tavırla.
"Bilmem ağzımdan öyle çıktı, hem ben daha yeniyim size alışmaya çalışıyorum " Ortamı yumuşatmaya çalışması beni iyice geriyordu.
"Özellikle de bana alışamayacağını bil çünkü senin gibileri pek ihtiyaç duymuyorum Kerem."
"Neyden bahsediyorsun?"
"Bence en yakın dostlarına bir bak" dedi sinir bozucu bir gülüş atarak.
"Kimden bahsettiğini anlamadım ve anlamayacağım da."
"Sen kaybedersin."
"Bak senin ağzını burnunu kırarım kullandığın kelimelere dikka-"
"Tamam sakin, ben senin iyiliğini düşünmüştüm ama sen bilirsin."
Kerem'in yanımdan uzaklaşması ile dedikleri hakkında doğru olup olamadığı hakkında düşünmeye başladım, ama o beni yanıltıyordu çünkü iki kişi vardı Seda veya Nazlı...
Sesli bir şekilde Nazlı diye tekrar ettim. Son bir haftadır garip davranıyordu bunu ben de fark etmiştim ama bana bir şey olmadığını söylemişti... Eğer Kerem doğru söylüyorsa... Nazlı da yalan söylüyorsa...Kendime gelmem gerekiyordu Nazlı böyle bir şey yapmaz bunu ben de biliyordum... O zaman Kerem yalan söylüyordu...
***
Aklım hala Kerem'in söylediklerindeydi. Bana sürekli bakması beni rahatsız ediyordu ve sürekli aynı şeyleri hatırlıyordum.
Biliyorum Nazlı yok dediyse yoktur bu yüzden böyle şeylerle kafa yormamalıydım.
Okul çıkışı Nazlı mesaj atmak için telefonumu elime aldım ve şöyle yazdım:
"Nazlı bugün neden okulda gelmedin? Belki sen her şeyi açıklayabilirdin."
Kısa süre sonra hemen o da mesaj attı:
"Bugün okula hasta olduğum için gelmedim ayrıca neyi açıklayabilirim?" Söylemek hakkında biraz düşünsem de söylememeyi seçtim.
"Nazlı geçmiş olsun. Çok büyültecek bir şey yok seni en kısa zamanda görmeyi umuyorum kendine iyi bak. "
"Teşekkür ederim..."
Telefonu kapatıp cebime koyduğumda yürümeye devam ediyordum, içime bir sıkıntı düşmüştü neden bilmiyordum. Nazlı düşündüğüm gibi bir kızdı bana asla zarar vermezdi bunu bildiğim halde neden Kerem'in dediklerinin doğru olabileceğini düşünüyordum...
---
---
---
Karakterlerdeki hangi özellikleri seviyor, hangilerini sevmiyorsunuz? Yorumlara yazın ^^
Şunu unutmayın: Sizi gerçekten seven insanlar her daim yanınızda olmak için çaba gösterir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bulut
Random"Siz hiç,birine güvendiniz mi ? ya da güvenmeyi denediniz mi ? Onlar denedi... Güven üstüne kurulmuş bir arkadaşlık hikayesi..."