Biraz aradan sonra tekrar yeni bölüm ile buradayım :)
1 ay sonra...
Sınıfta oturmuş kitap okuyordum,Aslı yanıma geldi.
"Nazlı,Edebiyat hocası yakın bir zaman da proje ödevi vercekmiş eğer bizim seçme şansımız olursa birlikte takım olalım mı?"
Aslı dersler de gerçekten başarılı bir kızdı benden yardım istemesi tuhaftı,aslında benim ondan istemem gerekirdi.
"Tamam eğer hoca izin veririse birlikte yaparız"dedim isteksizce."Bu arada Nazlı yıl sonu balosu oluyor hersene, sende olucaksın değil mi?"Aslı'nın bu sabırsızlığı beni güldürüyordu.Daha okulun kapanmasına sekiz ay vardı ve bana gelip gelmeyeceğimi sormuştu.
"Aslı,daha kaç ay var ama olucam sen merak etme."dedikten sonra Aslı yanımdan gitti,bende kitap okumaya devam etim.Öğlen arası olduğu için çoğu kişi sınıfta değildi.
Eda ile okula geldiğimden beri iki üç defa konuşmuştum onda da çok samimi değildi.Bana neden bu kadar nefret beslediğini hala anlamış değildim.
Emre kapıdan belirdi.Elinde ona ödünç verdiğim kitap vardı.Normalde bana kitap okumayı sevmediğini söylemişti ama benim sayemde kitap okumaya başlamıştı.
"Nazlı,bu kitap çok güzelmiş."Ona Harlan coben'ın kitaplarından vermiştim.
"İyi beğendiğine sevindim,bence daha önce hiç okumadığın için pişman olmuşsundur."
"Evet kesinlikle pişmanım."dedi gülerek.Biz konuşmayı bitirdiğimizde kapıda Eda belirdi,sinirli bir şekilde bana bakış atıp sırasına oturdu.
"Emre bir yanıma gelir misin?"dedi Eda.Emre ise onun yanına giderken elindeki kitaba bakıyordu.
"Emre sen kitap okurmuydun,ben seni okumaz diye tanıyordum."
"Ben hep okuyordum zaten Eda,"dedi isteksizce.Emre Lafını bitirmeden bana baktı ve çok sinirliydi.
"Ver bakacağım,ne okuyorsun?"Eda'nın Emre'ye böyle davranması beni çok sinirlendiriyordu.Emre de Eda'nın herkese böyle davranmasından hiç hoşlanmıyordu,bu çok belliydi.
"Harlan coben, iyi oku bakalım nazarım değmesin beyendim kitabı."dedi alaylı tavırda.
Emre kitabı onun elinden aldıktan sonra:
"Emre o kitabı çok seviyorum dikkat et bir şey olmasın,"dedim.
"Dikkat ederim merak etme"dedi emin bir şekilde.Eda'nın kötü biri olduğu hiç arkadaşı olmamasından anlaşılıyordu.Tabii Yeşim dışında.Herkese nefretle bakan kıskanç biriydi.
***
Okul çıkışı Emre ve Seda ile birlikte pastaneye gittik.Eve geç geleceğimden annemi arayıp haber verdim.
"Alo?.Anne biz arkadaşlarımla pastaneye gidiceğiz eve biraz geç döneceğim sorun olmaz dimi?"Dedim.Yalvararak.
"Tamam kızım,ama geç dönme!"
"Tamam anne çok sağol."Telefonu kapatıp cebime koyduktan sonra Seda ve Emre'ye yetişmek için hızlı adımlarla yanlarına gittim.Seda'yı sevmiştim iyi kızdı.Uzun boylu olması çok hoşuma gidiyordu,neredeyse Emre ile aynı boydaydı.Ben onların yanında bayağı kısa kalıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bulut
Random"Siz hiç,birine güvendiniz mi ? ya da güvenmeyi denediniz mi ? Onlar denedi... Güven üstüne kurulmuş bir arkadaşlık hikayesi..."