Hadi bakalım iyi okumalar :)
Birkaç saat sonra...
Derslerin bitmesiyle çantamı alıp sınıftan çıktım.Son konuşmamızdan sonra bir daha bir yere gitmek konusunda hiç konuşmamıştık.
"Nazlı,bekle nereye gidiyorsun!"arkamdan gelen sesle birlikte kafamı kaldırıp baktığımda Emre olduğunu fark ettim.
Yürümeyi bırakıp ona doğru döndüğüm de çoktan yanıma gelmişti.
"Eve gidiyorum."dedim emin bir şekilde.Cümlemi bitirdikte sonra bana dalga geçiyormuşum gibi bakışı attı.
"Saçmalama konuşmaya gideceğiz."yanımdan geçerek yürümeye devam ettiğinde arkasından ona bakıyordum.
"Konuşacak bir şey yo-"lafımı bitirmeden arkasını dönüp böyle yaptığımda bir şeyin değişmeyeceğini anlatmaya çalıştığında beni kolumdan tutup yürütmeye başladı.
Derin bir iç çektikten sonra "İtiraz yok,ne varsa bana anlatacaksın."dedi.
Omuz silkerek "İyi tamam ama, çok zorlama." dedim.Kolumu yavaş yavaş bıraktıktan sonra ona ne diyeceğimi düşünmeye başladım.Bu sefer yalan söylememeliydim,illaki ortaya çıkıyordu.
Telefonumu çantamdan çıkartıp arama yerine bastıktan sonra Emre bana bakıp:
"Beni zorla bir yere götürüyorlar diye polis mi çağaracaksın." dedi gülerek. Ona göz devirerek karşılık verdim ve annemi aradım.
"Alo anne,bir arkadaşım yüzünden eve bugün geç geleceğim sakıncası yoksa."
"Kızım ne bu sende sürekli geç geliyorsun eve. Arkadaşına söyle seni fazla tutmasın."annemin şu ana kadar izin vermediğini hiç bilmiyordum buda beni mutlu ediyordu.
"Sağ ol anne,fazla tutmaz zaten."dedim.Zaten tutamaz.Emre de bana bakarak gülümsüyordu.
Telefonu kapatıp çantama geri koyduğum da Emre'nin taksi durduğunu fark ettim.
"Taksi ile mi gideceğiz?"
"Evet,neden ki?"dedi şaşırmış bir şekilde.
Kafamı yere eğerek"Sadece sordum."dedim.
Taksiye bindiğimiz de Emre nereye gideceğimizi söyledi,ama neresi olduğunu bilmiyordum.Yaptığım tek şey kafamı cama yaslayıp dışarıyı izlemekti.
Yaklaşık on,on beş dakika sonra gideceğimiz yere geldik.Ağaçlı,orman gibi bir yerdi ama orman değil.
"Burası neresi?"dedim etrafı izlemeye devam ederken.
"Küçükken bulutları izlediğim yer.Gökyüzünü çok net gördüğüm için burayı seçmiştim."
Biraz yürüyüp çimenlerin üstüne otuduk.Burası çok güzel bir yerdi.
"Ben getirdim,şimdi anlat bakalım."Ne diyeceğimi bilmiyordum.Bu sefer hangi yalan olacaktı acaba.
"Benim gerçekten anlatacağım bir şey yok."dedim gözünün içine bakarak.
"Bir şeyler olduğunu biliyorum ama bunu sen bana söylemiyorsun."
"Sen bana inanmıyorsan bu beni ilgilendirmiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bulut
Random"Siz hiç,birine güvendiniz mi ? ya da güvenmeyi denediniz mi ? Onlar denedi... Güven üstüne kurulmuş bir arkadaşlık hikayesi..."