1.Bölüm

31 1 0
                                    

-Müziği açmayı unutmayın !!


2 hafta sonra...

Sabah okula gitmek için kalktığımda mutluydum yeni insanlar tanıyacaktım.Saçımı taradıktan sonra açık bıraktım ve çantamı alıp evden çıktım.

Okul iki sokak ötede olduğu için yürüyerek gidicektim.

***

Okul kapısından içeriye girdiğimde herkes kantinin orada oturup konuşuyorlardı.Ve ben de gayet alışmış olduğum haraketlerimle merdivenlerden yukarı çıkarken takılıp düştüm.Daha ilk günden sakar bir insan olduğumu herkese gösterdim.Elimdeki su şişesi aşağı doğru düştü tam o sırada da ordan geçen bir çocuk, Benim düştüğümü görmüştü ve suluğumu bana uzattı.

Saçları yüzünü kapatıyordu,gözleri kahverengi ve neredeyse 1.75 boyu vardı.

Bu kadar hızlı tespit etmem biraz tuhaftı...

"teşekkür ederim."

"Rica ederim ne demek."Ona bakıp sırıttığımda gerçekten kendimi bir aptal gibi hissettim utangaç bir insandım ve bunu bayağa belli ediyordum.

Tekrar teşşekkür ettikten sonra merdivenlerden yukarı çıkarken sınıfımın nerede olduğunu bilmiyordum ona sormak aklıma gelmişti ama böyle bir şey yapmadan kendi başıma sınıfı bulmak için yukarı çıktım.

Ve sonunda bulmuştum 11/A.

Sınftan içeri girdikten sonra herkes masaların üstüne oturmuş muhabbet ediyorlardı.Zaten çoğuda birbirini tanıyordu.

Boş bir sıraya oturmaya gittiğimde herkesin gözünün benim üstümde olduğunu fark ettim pek kafama takmayıp sırama oturdum ve öylece bekledim.Çok vakit geçmeden yanıma bir kız geldi,

"Sınıfa hoş geldin adım Aslı."Enerjık olması beni gerçekten mutlu etmişti.

"hoş buldum bende Nazlı."

"Seni sevdim umarım sende bu sınıfı seversin gerçi bu sınıfa yeni gelen herkes birinci dönemi zar zor bitiriyor."

Ne demek istediğini pek anlamamış olsam da anlamış gibi yapıp güldüm.Hem hangi ara beni sevmeye başlamıştı.

Gözüme arkamdaki ikili çarpmıştı Emre diye biri hakkında konuşuyorlardı.Aslı'ya dönüp şöyle dedim:

"Bu kızlar hep mi birilerin arkasından konuşuyorlar?"Neden böyle bir soru sorduğumu bende bilmiyorum, ama kesinlikle merakımdandı.

"Eda ve Yeşim mi? evet onlar hep böyledir,birilerinin arkasından konuşmayı severler.Yani bu sınıfta en son alışacağın kişi Eda olucak"

Böyle insanlar çok tanımıştım bu yüzden de pek zor olucağını düşünmüyorum.

Aslı yanımdan gittikten sonra telefonumu cebimden çıkarıp sosyal medyada biraz dolaştım,hiçbir şey olmayınca da kapatıp çantama koydum kafamı kaldırıp kapıya baktığımda ise gördüğüm şey karşısında çok şaşırmıştım o buradaydı.

Yüzünü kapatan saçları,gözleri kahverengi ve neredeyse 1.75 boyu olan...


İlk bölümü yayınladım ve çoook mutluyum sizlerinde beğeneceğini umut ederek bölümleri atacağım.Eveeeet şimdilik ara veriyorum yakında yeni bölüm ile görüşmek üzere kendinize iyi bakın.

Tek BulutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin