Medyayı izle. Medya benden güzel :ㅣ
Todoroki'den devam~
Bukago hiçbir şey hatırlamadığını söyledi, burada bir şeyler dönüyo ama ne? Telefonumu açtım ve rehber de onu aramaya başladım. Kimi mi? Birazdan öğrenirsiniz.
???: Alo? Kiminle konuşuyorum acaba?
Todoroki: Benim Shoto Todoroki. Sen den bir şey isticektim. Müsaitsen *** konumuna gelir misin? Acil bir durum var.
???: Tamam geliyorum.
Kaccan: Kiminle konuşuyordun yarım p*ç
Todoroki: Bukago şimdi bir arkadasım gericek ve zihnine giricek, hiçbir olumsuzluk istemiyorum. Tamam mı?
Kaccan: NE!?
Tak tak tak
Kapıyı açtım, işte gelmişti.
Todoroki: Hoş geldin.
???: Hoş bulduk.
Bukago: Bu kim lan melez!?
Todoroki: Bu o sana bahsettiğim arkadaşım.
???: Merhaba. Ben Anı Çemberi. İnsanların zihinlerine girip anılarına bakabilme özgünlüğüne sahibim. Sizin adınız ne?
Bukago: Tch! Bukago Katsuki.
Todoroki: Artık başlayalım mı? Bu günkü tüm anılarını incele.
Anı Çemberi: Peki. Başlıyorum o zaman.
Anı Çemberi elini Bukago'nun kafasına koydu, ikisi de hareketsizdi. Yaklaşık 5 dakika sonra Anı Çemberi elini Bukago'nun kafasından çekti ama Bukago hâlâ hareketsizdi.
Anı Çemberi: Son bir kaç dakika içinde ki anılarını göremedim.
Todoroki: Tekrar dene. Ulaşana dek. Hafızası silinmiş olabilir.
Anı Çemberi: Tamam.
Ardından Anı Çemberi elini tekrar dan Bukago'nun kafasına koydu. Ben de beklemeye başladım. İçim geçmiş olmalı ki 18 dakika sonra Anı Çemberi tarafından uyandırıldım.
Anı Çemberi: Hey Todoroki. Uyan.
Todoroki: Ne? Noğluyo?
Anı Çemberi: Bukago onunla karşılaşmış...
Todoroki: Kiminle?
Anı Çemberi: Deku'yla...
Todoroki: NE!? Bana her şeyi anlat!
Anı Çemberi: Tamam anlatıyorum. Bukago devriyeye yeni başlamış iken birisi onun arkasına yaklaşmış, sonra Bukago arkasını dönmüş ve Deku'yu görmüş. Deku ona bir şey enjekte etmiş ve Bukago'nun yakın zaman hafızası silinip bayıltılmış.
Deku'dan devam~
O kişinin Kaccan olup olmadığını düşunüyordum ki,
Ağh başım... Etraf dönüyo... Her yer kararıyo... Ne olyo be!? N-ne o-oluyo-o b-bana-a b-be?
Uyandığımda hala aynı ara sokaktaydım. İlk başta etraf bulanıktı ama yavaş yavaş netleşmeye başladı. Ne olduğunu düşünürken aklıma geldi... eski anılarım, silinen anılarım...
Neden şimdi şimdi daha önce değil? Sanırım makinenin işlev süresi oldu.
Yaptıklarım aklıma geldi, ben ne yapmıştım!? Ağh başım ciddi ciddi ağrıyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Işığın Olduğu Yerde Karanlıkta Vardır - Villain Deku
Bí ẩn / Giật gânDüşünsenize, Deku'nun kötü olduğu bir dünya. Hayatın zorluklarına ve acısına dayanamayan ve artık bitirmek isteryen Deku intihar girişimi sonucunda başarısız olur çünkü ondaki potansiyeli gören ve hatta isteyen bir birlik vardır. İntihar girişimi so...