26. bölüm

494 46 0
                                    

Biri bana sesleniyor gibiydi. Rüya görüyorum sandım fakat değildi. Biri bana sesleniyordu. Uyan diye bağırıyordu sanki. Kalkmaya çalıştım fakat gözlerimi açtığımda her yer bulanıktı. Ellerim ve ayaklarım yattığım yatağa bağlanmıştı. Kafamda çok şiddetli bir acı vardı. Yemek yemeyeli ve su içmeyeli bayağı olduğu için aç ve susuzdum. Fakat şu an kafamdaki acıdan başka bir şey düşünemiyorum.

Overhaul: Kalk dedim sana!

Ben: Bana ne yaptınız böyle?

Overhaul: Adamlarım sopayı kafana fazla sert geçirdikleri için kafan yarılmış. Seni ameliyat ettiler. Şimdi bana özgünlüğünü anlat. Ayrıca Dabi ile neler planlıyorsunuz? Hepsini anlatacaksın!

Ben: Plan mı? Ne planından bahsediyorsun? Bizim bir planımız falan yok. O sadece arkadaşım. Ayrıca özgünlüğüm hakkında sana bilgi vermek zorunda değilim.

Overhaul: SENİ ŞUAN BURADA ÖLDÜREBİLİRİM!  ÇABUK BANA ÖZGÜNLÜĞÜN HAKKINDA BİLDİĞİN HER ŞEYİ ANLAT!

Ben: Bağırma başım çok ağrıyor. Tamam anlatacağım. Zamanı durdurabiliyorum. Elimi şıklattığımda zaman 1 günlüğüne duruyor...

Bildiğim her şeyi anlattım. Hiç zorlamak istemedim çünkü hayatımda bu kadar acı çekmemiştim. Çok açtım susuzdum. Ayrıca özgünlüğümü biliyor gibi duruyorlar da teyit etmek istiyor gibiler. Dabi şu an ne yapıyordu acaba? Beni arıyor muydu? Bu da soru mu ki? Elbette beni arıyordur. Umarım başına bir şey gelmez.

Yaklaşık 2 saat geçti. Bir kadın gelip bana yemek yedirdi ve su içirdi. Sonra da yatakta uyuyakalmışım.

Fısıltı seslerine uyandım. İki tane adam odamın bir köşesinde konuşuyorlardı. Tam anlamadım ama Chisaki'nin büyük planlarının olduğunu söyledi. Chisaki Overhaul olmalı. Tıpkı Shigarakiler gibi o da beni pis işlere sürükleyecekti. Beni Dabi'den başka merak eden kimse olmayacak çünkü herkese bir bahane söyledim. Kahretsin!

DABİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin