Yaklaşık 1 saat sonra beni başka bir odaya götürdüler, sandalyeye ellerimi ve ayaklarımı bağladılar. İlk 5 dakika normal bir şekilde oturdum fakat aniden başım dönmeye ve midem bulanmaya başladı. Bir süre sonra gözüm karardı ve bayılmışım.
Kadın: Kalk. Anestezinin etkisi geçmediği için bayıldın.
Ben: Ne oluyor?
Uyandığımda her yerim kesik kesikti. Bıçakla her yerime kesikler atmışlardı. Başımın acısı ile beraber vücudumun acısı birleşti ve çığlık atmaya başladım.
Ben: BIRAKIN BENİ! CANIM ÇOK YANIYOR!
Ağlamaya başladım. Bunlar ufak kesikler değildi. Derin kesiklerdi. Kollarımda, bacaklarımda, karnımda, heryerimde! Ardından içeri Chisaki girdi.
Chisaki: Bir dahaki sefere bu kesikleri sen ayıkken yapacaklar.
Ben: NE İSTİYORSUN BENDEN?
Chisaki: Seninle bir işim yok. Özgünlüğün benim için önemli. Biraz daha bağırırsan dişlerini sökmek zorunda kalacağım. Bana itaat etmen için biraz işkenceden zarar gelmez değil mi ama?
Ardından odadan çıktı gitti.
Dabi, lütfen beni kurtar...
*Bu sırada Dabi*
Kurogiri, Toga ve birkaç villain ile Chisaki'nin orada olabileceği mekanlara gittik. YOKTU LANET OLSUN! Son 3 mekan kaldı. Mutlaka birinde olmalı. UMARIM ONA ZARAR VERMEMİŞSİNİZDİR ADİLER!
Şimdi sondan 3. mekana girdik. BURADA DA YOK!
Ben: ÇILDIRMAMA AZ KALDI TOGA!
Toga: Sakin ol onu bulacağız Dabi!
Ben: UMARIM ÖYLE OLUR.
Bu kalan 2. mekan. UMARIM BURADASINDIR.
Kurogiri kapı açtı. İçeri girdik. EVET BURADALAR!Ben: CHİSAKİ! ÇIK ORTAYA! ASYA'YI GERİ VERECEKSİN!