Atatürk Ve Kadın

30 4 3
                                    

     Atatürk' ün kadınlara  verdiği  en büyük hediye özgürlüktür.  Bu özgürlük sayesinde kadınlar istedikleri  herşeyi  yapabilirler. Herhangi biryerde çalışabilirler,  isterlerse kendi işlerini kurabilirler,  istedikleri yere gidebilir, istedikleri gibi davranabilirler.  Evlilikte bile her yönden  özgürdürler.
      Ama kadınlar bu fırsatı degerlendirememektedirler. Bu durumun bir numaralı sebebi ise kadınların çalışmadan rahat yaşama  istekleridir. Bu da kadınları  farkında olmadan erkeklerin maskarası yapmaktadır.  Erkeklerin evlendikleri andan itibaren  kadınları malı  gibi görmelerine  sebeb olmaktadır. Ķadın,  erkek ne isterse onu yapmak zorundadır artık. Çünkü  kocası sayesinde rahat  yaşayacağını  düşünmektedir.
     Kadınların rahat yaşama düşkünlükleri  nedeniyle, kedilerine verilen özgürlükleri, rafta hep beklemek zorunda kalmıştır.  Bu yüzden pek çok kadın dayak yese de, hakarete uğrasa  da,  giyim kuşamına  karışılsa  da, hareketleri kısıtlansa da karşı  koymamaktadır.
     Özgürlüğünü  yaşamak  isteyen kadınların  azınlıkta  olması  kadın haklarının hiçe sayılıp,  kadına şiddete göz yumulmasına  ve şiddet uygulayanlara da şikayet  olsa bile ceza verilmemesine sebeb olmaktadır.
     Atatürk kadınların okumasını,  kendini geliştirip,  kendi ayaklarının üzerinde  durabilmesini  çok istemiştir. Bunun için ne gerekirse  yaşadığı  sürece  yapmıştır.  Keşke kadınlar  Atatürk'ün  onlara verdiği  kadar  kendilerine değer verselerdi. Biz kadınlar bu hâle gelmezdik.

Duygular Beynin Patronudur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin