Erkekler Beni Baglamaz

23 1 5
                                    

Erkeklerin %99'u  aynı. % 1'i farklıysa da ben  ona  raslamadım.  
Sürekli mutasyona uğradığı halde  yüzyıllar  geçmesine rağmen hiç değişmeyip  birbirinin aynı özellikleri  taşıyan  bakteriler gibi. Her erkek farklı görünüşlü,  farklı davranışlı, farklı istek ve beklentileri , farklı zevkleri  olmasına rağmen,  benzer  olaylar karşısında birbirlerinin aynı davranışlar sergiliyorlar. Dış etkenlerin etkisiyle  nekadar değişiklik gösteriyorlarmış gibi de olsalar, özlerinde aynılar. Kaba , bencil , zayıf iradeli ve kendini beğenmişler.  Bu tecrübelerimi  hem çok yakınımdaki erkeklerden  yani; abim, kocam, babam, kayın  pederim ,  kayın biraderlerim  hem de  çevremdeki iletişim kurmak zorunda kaldığım  erkekler sayesinde fazlasıyla edindim. Bu yüzden kararlarımı alıp uygularken , erkekler  beni hiç bağlamaz.  İstediğimi yapar, istemediğimi yapmam. Diğer bütün kadınlara da  tavsiyemdir.
Düşüncesinden,  tavırlarından dolayı kadına şiddet hat safhada. Kimi erkek yetkisini kullanıyor, kimi erkek kas gücünü.  Kimi erkek hemcinslerinin  kadınlara olan ön yargılarını,  kimi erkek te maddi gücünü kullanıyor. Velhasılı  her türlü güçlerini  kadınlara karşı şiddet uygulamak için kullanıyorlar. 
Işte erkeklerin %99 'u  böyle olunca da, beni hiç bir şekilde bağlamıyorlar.

Duygular Beynin Patronudur.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin